שיווק ופרסום

לראשונה: רשת קוסמטיקה משיקה כלי טכנולוגי המבוסס בינה מלאכותית

רשת סקארה מיישמת לראשונה טכנולוגיית בינה מלאכותית מבוססת Generative AI בעולמות הביוטי, זהו כלי טכנולוגי חדשני ומתקדם בתחום האיפור המאפשר להשיג מראה אייקוני של סלבס מהארץ או מהעולם
מערכת ice | 
סקארה (צילום ארנון בוסאני)

רשת הקוסמטיקה סקארה היא הראשונה בישראל ליישם את טכנולוגיית הבינה המלאכותית בעולמות הביוטי ומשיקה שירות טכנולוגי חדשני המאפשר ללקוחות להשיג מראה אייקוני של סלבס מהארץ או מהעולם, שירות זה פותח בשיתוף חברת הסטארטפ הישראלית MISTRIX במטרה לעצב מחדש את חווית הקניה ברשת.
 

מה זה אומר? מדובר בכלי טכנולוגי זה מאפשר העלאת תמונת השראה למראה הרצוי ותמונת סלפי של הצרכן, בעזרת טכנולוגיית בינה מלאכותית הכלי מציג את המראה המבוקש על פני הצרכן ומציע את המוצרים המתאימים מתוך מגוון המוצרים בקטלוג המותג, לכלי החדשני יש יכולת לחלץ פרמטרים שונים מתמונת ההשראה כגון צבע וגימור תוך כדי נטרול אפקטים ועיוותים בתמונה הנוצרים בעקבות תנאי תאורה שונים ורזולוציה נמוכה, הצעת המוצרים נעשית בהתאמה אישית באמצעות ניתוח והתחשבות בגוון העור של הלקוחות.
 


איתי זמיר מנכ"ל רשת סקארה מסר: "שיתוף פעולה זה הינו חלק מהאסטרטגיה של סקארה לקידום חדשנות טכנולוגית על מנת להעניק ללקוחות חווית קנייה חדשנית, פרסונלית ומלאת תוכן, ההשקעה בשירות באמצעות הבינה המלאכותית מגדילה את האונליין של סקארה ויוצרת בידול מול המתחרים בשוק".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה