שיווק ופרסום

דומים להורים של נועה קירל? זה מה שתרוויחו בפרסומת חדשה

במודעת דרושים שמסתובבת בין המלהקים, נכתב כי מחפשים כפילים של אילנה ואמיר קירל עבור פרסומת חדשה: "פרסומת לזכיין טלוויזיה, צילומים 20+21 בטורקיה. טיסת החוך ב-19.6 חזרה 22.6. נמצאים במלון הכל כלול. 12,000 כולל טלוויזיה ודיגיטל לעונה. להגיש עד מחר בלילה"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום shutterstock, יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
לאחר ההצלחה של שירי הגאווה הקודמים שלה, ״שלושה בנות״ ו- ״טרילילי טרלהלה״, שחררה נועה קירל את שיר הגאווה הרשמי שלה ״פרובוקטיבית״ בשיתוף ליין הגאווה הגדול בארץ, הפוראבר וחברת BUYME אשר נתנה את חסותה לקליפ. אבל מסתבר שמהלך שיווקי נוסף כבר בדרך והוא כולל את ההורים של נועה קירל.
במודעת דרושים שמסתובבת בין המלהקים, נכתב כי מחפשים כפילים של אילנה ואמיר קירל עבור פרסומת חדשה: "פרסומת לזכיין טלוויזיה, צילומים 20+21 בטורקיה. טיסת החוך ב-19.6 חזרה 22.6. נמצאים במלון הכל כלול. 12,000 כולל טלוויזיה ודיגיטל לעונה. להגיש עד מחר בלילה".
לגבי הקליפ האחרון שלה, חברת BUYME, הצטרפה לחגיגת הקליפ מתוך רצון להשקיע, לתמוך ולעודד את אירועי חודש הגאווה ולהיות שותפים במסע. ניתן לראות במסגרת הקליפ את קירל ורקדניה יוצאים מוואן המסיבות של BUYME, ומשם ממשיכים לכוריאוגרפיה שמזכירה לכולנו שמדובר בכוכבת על.
עוד במסגרת שיתוף הפעולה, BUYME תמכור באתר הפופ- אפ החדש שלה כרטיסים למגוון מסיבות הגאווה השונות של הליין. האתר הוא חנות דיגיטלית ענקית עם מגוון ענק של מתנות ופריטים אשר מגיעים עד הבית או במקרה הזה, עד לתיבת המייל. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות שובר הביימי שקיבלתם מהבוס או מהחברה הטובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה