שיווק ופרסום

הקיץ מתקרב ואיתו גם הסכנות: כך תמנעו את בואו של סרטן העור

מותג הדרמו-קוסמטיקה חובר שנה נוספת לעמותה הישראלית לסרטן העור. יחד יקימו חמש עמדות בדיקה מוקדמת למחלה ברחבי הארץ - בדקו היכן תוקם העמדה הקרובה אליכם
מערכת ice | 
סרטן העור (צילום האגודה למלחמה בסרטן, freepik)
עם בואו של הקיץ מגיע גם חודש המודעות לסרטן העור. כדי להעלות את המודעות לסיכונים חברת הדרמו-קוסמטיקה, לה רוש פוזה, חוברת שנה נוספת לעמותה הישראלית לסרטן העור. יחד הן יקימו עמדות של בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן העור בחמישה מוקדים ברחבי הארץ – ללא עלות.
ימי הבדיקות יתקיימו בחמישה חופים מרכזיים והבדיקה תתבע על ידי רופאי עור מומחים לקהל הרחב. עמדות הבדיקות יוצבו במוקדים ובתאריכים הבאים:
  • טיילת חוף ת"א, בסמוך לבריכת גורדון: 14-15.6
  • טיילת חוף אילת, בסמוך למלון דן: 19-21.6
  • חוף גופרה בכינרת: 22-23.6
  • חוף הקשתות באשדוד: 29-30.6
  • טיילת חוף זמיר בחיפה: 6-7.7

שעות הפעילות באמצע השבוע: 10:00-18:00 וניתן להירשם עד 17:00. בימי שישי: 9:00-12:30 וניתן להירשם עד 12:30.
לדברי ד"ר אנה אשכול, היועצת מדעית של המותג: "סרטן העור הוא הסרטן השכיח ביותר בבני האדם. בישראל מתגלים מדי חודש כ-1,000 חולים חדשים בסרטן העור. מלנומה ממאירה נחשבת לסוג הקטלני שביניהם והאחראית לרוב מקרי המוות הקשורים לסרטן העור. נתונים אלו ניתנים לשינוי, הן מצד מניעת התחלואה, והן מצד שיפור הטיפול עד כדי ריפוי המחלה. לכן מומלץ ורצוי להיבדק אחת לשנה – את המלנומה ניתן בהחלט לזהות מוקדם והטיפול קל ופשוט יחסית, אך עיכוב בזיהוי או זיהוי מאוחר יגרור לטיפולים מורכבים, ניתוחים ופגיעה משמעותית ואף קטלנית באיכות החיים".
עינבל כהן תובל, מנכ"לית העמותה הישראלית לסרטן העור, הוסיפה: "העלאת מודעות לחשיפה נכונה לשמש היא חלק מחזון העמותה, 90 אחוז מחולי וחולות סרטן העור חלו עקב חשיפה לא מבוקרת לשמש. בחרנו לפגוש את הקהל בחופי הים גם השנה כדי להדגיש את חשיבות בדיקות העור השנתיות ולהגביר את המודעות שבהגנה והתנהלות נכונה בשמש! הכרחי לשמור על גופנו בכל שלב בו אנו נחשפים לשמש, והמודעות חייבת להיות כבר מגיל צעיר על מנת למנוע את המחלה בגילאים המבוגרים יותר. בניגוד להרבה מחלות אחרות, בסרטן העור רוב השליטה בידיים שלנו- חשיפה לשמש בצורה לא מבוקרת מגדילה את הסיכויים לחלות בסרטן העור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה