שיווק ופרסום

סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה זכתה בפרס איגוד השיווק

ועדת השיווק של איגוד השיווק הסבירה את הבחירה בכך שבהשקעה של 23,000 שקלים לפוסט ממומן בקבוצת "רעבים ברעבך", המהלך הפך למדובר בכל המדינה ותוך שבועיים נמכרו כרבע מיליון פיסטוק קראנץ' ול-60 מיליון חשיפות להאשטאג קראנץ' וקראנץ' פיסטוק
מערכת ice | 
לאה ריינר (צילום רן יחזקאל)
איגוד השיווק הישראלי בחר בלאה ריינר, סמנכ"לית שיווק בגלידות נסטלה, לאשת השיווק של 2022, הודות למהלך השיווקי הייחודי של השקת קראנץ' פיסטוק – השלגון ששיגע את המדינה. כזכור, לאה ריינה זכתה באשת השיווק של חודש יולי.
לפני כשנה, העלה אוהד ראוך, המכונה "איש הפיסטוק" תמונה בפייסבוק בקבוצת האוכל "רעבים ברעבך", של גלידת החלומות שלו – שלגון קראנץ' פיסטוק של גלידות נסטלה. הפוסט זכה לתהודה רבה וקיבל אלפי לייקים ותגובות של גולשים שהיו כמהים בדיוק כמו ראוך למוצר הזה. גלידות נסטלה שהאסטרטגיה השיווקית שלה מתמקדת בהקשבה לצרכנים ותגובתיות בזמן אמן, החליטה להרים את הכפפה ואחרי כשנה של פיתוח, בשיתוף מלא עם אוהד ראוך, הושק הארטיק בקבוצת "רעבים ברעבך".
ההשקה כללה סיור במפעל הגלידות של נסטלה שהוצע למשפיענים מתוך הקבוצה, שיוכלו לראות כיצד מייצרים את קראנץ' פיסטוק מקרוב. בנוסף, ראוך נבחר להיות הפנים של קראנץ' פיסטוק בראיונות ובכתבות השונות ושותף מלא למהלך. ריינר מכהנת בתפקיד סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה כשנתיים. לפני כן, שימשה כמנהלת שיווק תחילה ולאחר מכן מנהלת בגלידות נסטלה וכן כמנהלת מותגי פוקס ופוקס הום. בנוסף, ריינר מרצה בבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל בקורס ניהול מותג.
ועדת השיווק של איגוד השיווק הסבירה את הבחירה בכך שבהשקעה של 23,000 שקלים לפוסט ממומן בקבוצת "רעבים ברעבך", המהלך הפך למדובר בכל המדינה ותוך שבועיים נמכרו כרבע מיליון פיסטוק קראנץ' ול-60 מיליון חשיפות להאשטאג קראנץ' וקראנץ' פיסטוק. במהלך זה, הרחיבה גלידות נסטלה את קהל היעד של קראנץ' מצעירים בגילאי 18-25, גם לקהלים בוגרים יותר וגם גילתה כי טעמים נישתיים יכולים לתפוס ולהתקבל בהצלחה על ידי הצרכנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה