שיווק ופרסום

קבוצת זאפ ממשיכה להתרחב: זו ההשקעה שביצעה

רמי חזן, מנכ"ל קבוצת זאפ: "הסכם זה הינו מהלך נוסף בצמיחה הגדולה של קבוצת זאפ בשנה האחרונה. השקעות אדירות בטכנולוגיות ובתשתיות החברה, יחד עם שדרוג אתרי החברה, המשך גיוס וקליטה של כח אדם איכותי ומקצועי, ופרויקטים גדולים נוספים בתחומי הפיתוח העסקי, הינם המנוע והתשתית לצמיחה העתידית של החברה"
מערכת ice |  1
קבוצת זאפ (צילום vecteezy)
קבוצת זאפ, מקבוצת פורמולה מערכות, מודיעה היום על השקעתה בחברת ספרא המתמחה בשיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות - פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. קבוצת זאפ נכנסת בכך גם לעולמות אלו כחלק מהרחבת סל השירותים של הקבוצה ללקוחות הקיימים וללקוחות חדשים. קבוצת זאפ היא קבוצת אתרי הצרכנות הגדולה בישראל המנהלת עשרות אתרי צרכנות מובילים מעולמות תוכן מגוונים. אתרי הקבוצה מציעים לגולשים חוויית חיפוש נוחה עם מגוון כלים מתקדמים, המאפשרים לצרכנים לקבל החלטות חכמות. הקבוצה מספקת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בישראל פלטפורמה פרסומית רחבה ועשירה, המסייעת להם לצמוח ולגדול.
השותפות עם זאפ תסייע לספרא לחדור לשווקים חדשים בהם פועלת זאפ ועל פי הצהרת החברות, ספרא תמשיך לפעול במתכונתה הנוכחית תחת הנהלתו של ניר דוד. ספרא נוסדה בשנת 2014 על ידי ניר דוד ונועם צוברי וכיום מונה כ-80 עובדים בעלי ניסיון רב. לספרא מאות לקוחות בתחומים שונים ביניהם חברות אופנה מובילות, חברות קמעונאות גדולות במשק, מסעדות, מותגי לייף סטייל ועוד, להם היא מספקת שירותים של יצירת תוכן ושיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומיתוג מעסיק, כאשר בשנה האחרונה הקימה את מחלקת השיווק בטיקטוק הגדולה בישראל.
ניר דוד מנכ"ל ומייסד ספרא: "ספרא עושה היום מהלך חשוב בהרחבת שירותי החברה לשווקים חדשים. ביחד עם קבוצת זאפ, אנו נעניק לשוק העסקי מעטפת פתרונות מלאה בעולמות השיווק הדיגיטלי ונמשיך במטרה לבנות את אחת מסוכנויות הדיגיטל הטובות בישראל". לאחרונה, רכשה קבוצת זאפ את השליטה (51%) בחברת Marcomit, המתמחה בתחומי המיתוג, הפרסום, התוכן והאסטרטגיה. Marcomit אשר נוסדה ב- 2005 ומונה כ-30 עובדים. בין היתר עובדת החברה עם אמדוקס, צ'ק פוינט, אינטל, לומניס ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא בטוח שהוא בעצמו מאמין לעצמו
    אריאל 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאפ מגייסת לדיגיטל שלה עובדים. חחח. צחקתי בכל רם.
    סגור