שיווק ופרסום

המותג האיטלקי בחר בישראל: זו הבשורה בשוק העיצוב

מותג העילית האיטלקי 'Atlas Concorde' בחר בקבוצת נגב לשמש כשלוחת הדגל היחידה שלו בעולם. החל מהיום כל מוצר חדש של אטלס קונקורד יושק במקביל בסניף האם באיטליה ובסניף הדגל של נגב בישראל, בטרם ישווק בעשרות המדינות בהן המותג פועל   

מערכת ice |  1
רוני גנזיה משנה למנכ"ל קבוצת נגב וילי אוברטי אטלס קונקורד שלי אמיר - סמנכ"ל שיווק קבוצת נגב מני אקוניס מנכ"ל קבוצת נגב (צילום יהודה שמחי)
מותג העילית האיטלקי 'אטלס קונקורד', הפועל כ-50 שנים ונחשב לאחד המובילים בשוק עיצוב הבית העולמי, מביא בשורה לשוק הישראלי. החברה מודיעה היום כי בחרה בקבוצת נגב לשמש כחברת הדגל שלה בעולם, כצעד אסטרטגי להעמקת פעילותה העסקית בישראל. זהו מהלך ראשון מסוגו של חברת אטלס קונקורד, המגלה פוטנציאל עסקי יוצא דופן בשוק הישראלי המגלגל כ-4 מיליארד שקלים, בשל תנופת הבניה בשוק הנדל"ן, וגידול בביקוש לפרויקטים אדריכליים, שיפוצים ושדרוג חללי הבית.
במסגרת המהלך, כל קולקציה חדשה של חברת אטלס קונקורד אשר תושק בסניף האם באיטליה, תושק תוך זמן קצר גם בסניף הדגל של נגב בבני ברק, בטרם הקולקציות ישווקו לשאר המדינות בהן המוצרים נמכרים. יצוין כי קבוצת נגב מוכרת בבלעדיות בסניפיה את מגוון מוצרי אטלס קונקורד מזה מספר שנים, והמהלך מעמיק את שיתוף הפעולה בין החברות.
מני אקוניס, מנכ"ל קבוצת נגב: "היום נגב עושה צעד חשוב בהרחבת מגוון פריטי עיצוב הבית ללקוח, עם בחירתנו כשלוחת דגל של מותג אטלס קונקורד, מהחברות המובילות בענף.  המהלך האסטרטגי של מותג אטלס קונקורד הוא המשך ישיר לתנופה ולשיתוף הפעולה ההיסטורי עם קבוצת נגב והבעת אמון מוחלטת לפעילותנו העסקית, כאשר המרוויחים העיקריים יהיו לקוחות החברה בישראל. אנו מזמינים את הצרכן הישראלי, את האדריכלים ואת מעצבי הפנים, להגיע לסניפי הרשת ולחוות עולם חדש של פריטים מרהיבים המיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם".
קבוצת אטלס קונקורד נוסדה באיטליה בשנת 1969 וביססה את עצמה כאחד המותגים המובילים בנוף אריחי הקרמיקה העולמי. לחברה שני מפעלי ייצור באיטליה, אחד בארצות הברית ואחד ברוסיה, כמו גם אולמות תצוגה וסניפים מסחריים בחמש יבשות, ולמעלה מ-2,500 עובדים. החברה מספקת מעטפת רחבה של משטחי פורצלן, קרמיקה, חיפויים וריצופים לחללי פנים, חוץ ואריחי קרמיקה דקורטיביים ועונה על צרכים של מעצבים ומשתמשי קצה בלמעלה מ-130 מדינות ברחבי העולם. ההנהלה ממוקמת באיטליה, עם מטה בפיוראנו מודנזה, בלב רובע אריחי הקרמיקה החשוב ביותר בעולם. במסגרת פעילותה מקיימת החברה מעת לעת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מעצבי-על איטלקיים כדוגמת פיירו ליסוני, המסייעים בעיצוב מוצריה והתאמתם למגמות העולמיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    offer
    לינוי לוי 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח שתחזרו אליי לינוי 052-9558779 מעוניינת תודה
    סגור