שיווק ופרסום

מסיבת תה: אניה בוקשטיין בצילומי קמפיין חדש לויסוצקי

הכוכבת חתמה לשנה נוספת כפרזנטורית של חברת ויסוצקי ותתחיל את שנתה השביעית בתפקיד
מערכת ice | 
אניה בוקשטיין ומיכל לוי (צילום רפי דלויה)
השחקנית והמוסיקאית אניה בוקשטיין חתמה לשנה נוספת כפרזנטורית ויסוצקי ותתחיל את שנתה השביעית. השבוע, הכוכבת נפגשה עם מיכל לוי, סמנכ"לית יחידות עסקיות ויסוצקי בקמפיין חדש לויסוצקי Good Night שצולם באולם בית הלוויות הישן ברידינג.
ויסוצקי מובילה את טרנד ה-Benefits הנפוץ בעולם, המסייע לצרכנים לנהל אורח חיים בריא, ומשיקה בימים אלו בישראל את GOOD NIGHT, סדרת חליטות מרגיעה לשעות הערב, במטרה להוריד קצב, לאזן את החיים ולהכין את הגוף לשינה טובה בסיום היום. ויסוצקי רקחה חליטות צמחים ופרחים המשלבות רכיבים כמו קמומיל, מליסה, פרחי פסיפלורה, פרחי שומר ועוד, הידועים בסגולותיהם המרגיעות. הסדרה מתבססת על צמחים שנבחרו בקפידה כדי לייצר שילוב הוליסטי ותערובת הרמונית המותאמת לשתייה לפני השינה.
לדברי מיכל לוי, סמנכ"לית יחידות עסקיות בוויסוצקי, שינה היא אחת מחמשת רכיבי קידום בריאות בסיסיים. נושא השינה והרוגע הוא צורך קריטי המעסיק את הצרכנים בשנים האחרונות. נתוני הלמ"ס מלמדים כי 46% מהמבוגרים בישראל ישנים פחות מהרצוי בלילה (6 שעות ומטה), 54% חשים עייפות כלשהי במהלך היום, ו-28% חשים שהעייפות פוגעת בתפקודם. בעקבות מחקרים שערכנו, זיהינו את הצורך ופיתחנו במיוחד לשם כך מוצרים רלוונטיים מותאמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה