שיווק ופרסום

הארי סטיילס הבא בדרך? SONY Music נכנסת לישראל

חברת המוזיקה מהגדולות בעולם המייצגת בין היתר את ביונסה, הארי סטיילס וטראויס סקוט תפתח נציגות בארץ מטעמה תחת השם Records ONEWAY. במטרה לאתר אומנים מבטיחים מקומיים ולסלול את דרכם לקריירה בינלאומית   
מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום ויקיפדיה)
חברת המוזיקה הבינלאומית SONY Music פותחת לראשונה נציגות בישראל מטעמה תחת חברת הבת Records  ONEWAY. שמפעילה משרדים בטורונטו וברלין, אשר תהיה אמונה על הפעילות של החברה בארץ.
העבודה תתבצע בשותפות והובלה של ג'וש וסאם פלקסגולד, לשעבר מנהליו של האומן הישראלי דניס לויד אשר זכה להכרה בינלאומית תחת ניהולם של השניים והפך להיות האומן הישראלי המושמע והמוכר ביותר בעולם בכול הזמנים.

Records ONEWAY. פועלת בזירה הבינלאומית בלבד ועל כן, האומנים אותם תחתים חייבים להיות בעלי פוטנציאל הצלחה גלובלי עם שירים באנגלית הפונים לקהל מגוון ברחבי העולם. האסטרטגיה של Records ONEWAY. היא לעבוד רק עם אומנים המתאימים לתעשיית המוזיקה הבינלאומית שם הלייבל יכול להביא את עצמו לידי ביטוי ועל כן משרדי החברה והצוות נמצאים בטורונטו.
לדברי ג'וש וסאם פלקסגולד: "במהלך עבודתנו עם תעשיית המוזיקה הישראלית זיהינו את הכישרונות שמתעלמים מהם ולא זוכים לייצוג. ביחד עם השותפים שלנו בסוני מיוזיק אנחנו מצפים להביא את הקול הישראלי המיוחד והיוצא דופן ואת האומנים שחסרים אל העולם כולו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה