שיווק ופרסום

אלון לוריא מטרמינל X נבחר לאיש השיווק של חודש אוגוסט

איש השיווק זכה לתואר הנחשק, לאחר שהחברה שבה הוא משמש כמשנה למנכ"ל, רשמה הישגים מרשימים בתקופה האחרונה
מערכת ice | 
אלון לוריא משנה למנכ"ל טרמינל איקס (צילום דימה טליאנסקי)
שוק האופנה והלייפסטייל מוצף בעשרות מותגים ומוצרים הנמכרים בחנויות ובאונליין במגוון חנויות, רשתות ואתרים, ומשווקים בדרכים מסורתיות לצרכנים (פרסום, חנויות, צילומים וכו'). בטרמינל איקס, אחת המטרות האסטרטגיות הינה יצירת בידול מוצרי לחיזוק הנחשקות האופנתית של הפלטפורמה, הנתמכת ע"י מגוון שירותים מתקדמים וטובים לצרכן שמטרתם להביא לחוויית האי-קומרס הטובה ביותר שניתן לקבל.
לכן, לאחר ההבנה כי לחברה יש את היכולות לעיצוב וייצור אופנה מהירה, יכולות שיווק בערוצי הסושיאל ונחשקות גדולה להזמנה ושימוש בפלטפורמה, הוחלט להקים קפסולות אופנה ולייפסטייל הנמכרות אך ורק בטרמינל איקס תחת המותג TX COLLABS, בשיתוף עם 20 משפיעניות האופנה הגדולות במדינה, אשר מביאות לידי ביטוי את יכולות העיצוב, הייצור והמכירה של החברה. בנוסף, טרמינל איקס ייצרה מלאי מוגבל שנמכר במהירות תוך ימים, כדי לחזק את תחושת האקסקלוסיביות והנחשקות של טרמינל איקס וגם את תחושת ה-FOMO.
 
מנימוקי ועדת השיווק על הבחירה של איגוד השיווק הישראלי באלון לוריא, המשמש כמשנה למנכ"ל טרמינל איקס כשנה ושלושה חודשים ולפני כן כיהן בתפקיד CMO בחברת טננגרופ: "טרמינל איקס עקפה את יעדי המכירות למותג TX COLLABS בזכות המהלך השיווקי והם מכרו את מירב המלאים של כל קפסולת ייצור תוך מספר ימים בלבד. החברה הרחיבה את הפעילות מקפסולות מצומצמות לקולקציות ומותגים גדולים יותר. בנוסף, המהלך הגדיל את הכניסות לאתר החברה, הגביר את הנחשקות של טרמינל איקס בקרב הלקוחות ובקרב משפיעניות לעבוד עם החברה ולייצר שיתופי פעולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה