שיווק ופרסום

איל קיציס והמשפחה: הקמפיין החדש של כלל נחשף

חברת הביטוח והפיננסים עולה בקמפיין חדש, כלל BEHAVE, שמכוון בעיקר לקהל הצעיר עם פרסומת הומוריסטית בהובלת הפרזנטור: "הקמפיין אתו אנו עולים היום ממשיך את הקו הפרסומי שלנו"
מערכת ice | 
איל קיציס (צילום פיני סילוק)
כלל ביטוח ופיננסים עולה בקמפיין חדש לכלל BEHAVE  והפעם בדגש על נהגים צעירים. מדובר במסלול ייחודי בביטוח המקיף לרכב, המאפשר לנהגים להשפיע על גובה תשלום הפרמיה החודשית שלהם וליהנות מהנחה של עד 1000 שקלים בשנה, המשקפת את כמות הנסיעה (קילומטראז') ואיכות הנהיגה, והכל באפליקציית "הלחצן של כלל".
בקמפיין החדש, איל קיציס ממחיש בצורה הומוריסטית איך אבא לנהג צעיר יכול לחסוך עד 1000 שקל בשנה עם כלל BAHAVE, והוא עושה זאת באמצעות נסיעה משפחתית ברכב, בו נוהג הנהג הצעיר ולצידו "משפחה להמחשה".

גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, מסרה: "כלל ביטוח ופיננסים עולה בקמפיין חדש למסלול כלל BEHAVE בביטוח המקיף לרכב, להורים לנהגים צעירים. מוצר זה הינו המשך ישיר למוצרים חדשניים ומתקדמים, מבוססי דאטה, שאנו מציעים ללקוחותינו ועונים על צרכיהם. מסלול כלל behave מעניק שילוב מנצח להורים, מחד, עידוד נהיגה אחראית ואיכותית, ומאידך, היכולת לחסוך בפרמיית הביטוח, שהינה יקרה משמעותית בקטגוריית נהגים צעירים".
ענת צלדטי, סמנכ"ל, מנהלת תחום שיווק ו-DATA בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "הקמפיין אתו אנו עולים היום ממשיך את הקו הפרסומי שלנו, וממחיש באופן קל ופשוט את נוחות השימוש במוצר ואת יתרונותיו. גם במוצר זה ממשיכה החברה לחזק את תפיסת ההוגנות בקרב הלקוחות כשהיא מציעה להם מוצר פרסונלי, המבוסס על הדאטה האישית שלהם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה