שיווק ופרסום

ליאור רז בג'וב בינלאומי חדש: זה העיסוק החדש שלו

אחרי שנה עם הישגים חסרי תקדים בתחום הקולנוע והטלוויזיה, היוצר ליאור רז זוכה לג'וב נוצץ חדש - הפעם כשגריר מותג בינלאומי
מערכת ice | 
ליאור רז (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
השחקן והיוצר  ליאור רז, נבחר כשגריר למותג השעונים  הבינלאומי OMEGA (אומגה). זו הפעם הראשונה שהמותג מצרף אליו שגריר ישראלי. רז מצטרף לרשימת שגרירים בולטים של המותג ברחבי העולם, בניהם: השחקנים ג'ורג' קלוני, ניקול קידמן, דניאל קרייג, אדי ריידמן ודוגמניות העל: קאיה גרבר, סינדי קרופורד ועוד.  
ליאור רז  זוכה ארבעה פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה. רז יצר הפיק ושיחק בסדרות ובסרטים רבים ביניהם פאודה, Hit & Run   6Underground  ו-Operation Finale  בימים אלה מצטלם בניו יורק לסדרה , Crowded Room עבור Apple.
לדברי קרין קיש מנהלת תחום היוקרה של חברת רולטיים: "חברת אומגה וליאור רז  חולקים ערכים של יוקרה, הרפתקנות ביטחון  ותחכום. רז היה הבחירה המושלמת לייצג את מותג השעונים השווייצרי. המותג מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ליאור רז  וליהנות משותפות חיובית קדימה. 

נראה שהבחירה ברז לא מקרית אחרי שפרץ לתודעה הבינלאומית בהשנה האחרונה, עם מכירת חברת ההפקות הישראלית Faraway Road Productions, שייסד יחד עם אבי יששכרוף, אותה מכר למנהלים לשעבר של חברת וולט דיסני, קווין מאייר וטום סטגס.
סכום הרכישה עמד על בין 45 ל-50 מיליון דולר, עם העסקה, מנהלי הבידור הוותיקים ינצלו את אחת החברות הפוריות ביותר לסדרות מקור בשנים האחרונות. Faraway הוקמה על ידי השחקן ליאור רז והסופר אבי יששכרוף, שניים מחברי קהילה צומחת של תסריטאים-מפיקים ישראלים שזכו להצלחה בשוק הטלוויזיה העולמי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה