שיווק ופרסום

סוכנות הייצוג "יולי" בחרה לעצמה משרד יח"צ חדש

סוכנות ייצוג האמנים "יולי" שעומדת מאחורי ייצוג של שמות גדולים בתעשיית הבידור בוחרת במשרד יח"צ עבור מערך היחצ והדוברות שלה, זה משרד היח"צ שהתחדש בתקציב שלה
מערכת ice |  3
זיוה מיכאלי סוכנות יולי (צילום שי כהן ארבל)

סוכנות הייצוג "יולי" שנחשבת לסוכנות גדולה ומשפיעה בשוק האופנה הישראלי מודיעה כי בחרה במשרד "מינקובסקי תקשורת" בראשות עידו מינקובסקי והמנכ"לית שיר בויקו-רימון לטפל במערך יחסי הציבור והדוברות שלה.

הצטרפותה של סוכנות יולי למשרד מינקובסקי, שידוע בהתמחותו בתחום ההייטק, מהווה צעד נוסף בהתרחבות פעילות המשרד גם בזירת התרבות, הקולינריה והצרכנות בהובלתה של סמנכ"לית החברה, דבורי קרז'נר.
בשנה האחרונה מנהלת חברת "מינקובסקי" את היח"צ של מגוון טאלנטים, ביניהם עמוס תמם, יוני בלוך, אריק ברמן, קים אור אזולאי, עופר חיון, דודו אוטמזגין, משפחת טרסוב, עומר פרלמן, נבו אבוטבול, לצד לקוחות נוספים מתחום הצרכנות, כמו אולם אירועים "טרמינל", מסעדת הסוהו ועוד. כעת כחלק משיתוף הפעולה החדש, תטפל החברה במיוצגים בסוכנות יולי, ביניהם הדוגמניות המצליחות רוסלנה רודינה, שיר אלמליח, מאי תגר, ירדן ויזל, עומר ברבי, הזמר איתי לוי, האלוף האולימפי פיטר פלצ'יק ועוד רבים, כאשר את הפעילות יובילו דבורי, סמנכ״לית במשרד, יחד עם יועצת התקשורת שלי זהבי.
זיוה מיכאל, מנכ"לית סוכנות יולי: "אנו שמחים להצטרף למשפחת "מינקובסקי תקשורת" ובטוחים שיחד נדע להגיע לחשיפה נכונה ומדויקת של הפעילות הענפה של הסוכנות. הבחירה במינקובסקי נובעת מהDNA  המיוחד של צוות המשרד, שמתבטא בחשיבה צעירה, יצירתית ופורצת דרך".
“מינקובסקי תקשורת” בראשותו של הבעלים עידו מינקובסקי ומנכ"לית החברה שיר בויקו-רימון, הוקמה באפריל 2015 כחברת יחסי ציבור, וכיום מיצבה עצמה כ-One Stop Shop עם מומחיות שנעה החל מייעוץ אסטרטגי, תקשורתי וניהול משברים, דרך דוברות ולובי, מערך ניו מדיה, ייעוץ לניהול קמפיינים, ועד חיבורים עסקיים והפקת כנסים ואירועים.

עידו מינקובסקי שיר בויקו ודבורי קרז'נר

החברה חצתה את רף מאה הלקוחות במהירות כשהיא פועלת בכל עולמות התוכן ובמספר רב של תחומים: הייטק, נדל”ן, תשתיות ותחבורה, שוק ההון, מוסדות ציבור וממשל, צרכנות וקמעונאות, מסעדנות, עורכי דין, רואי חשבון, עמותות, ועדי עובדים ועוד. למרות הגדילה המהירה, “מינקובסקי" נותרה חברה משפחתית ומגובשת בה כל יועץ תקשורת הופך לחלק בלתי נפרד מהחברה אותה הוא מייצג. החברה אימצה גישה צעירה, בועטת וחצופה שמבדילה אותה משחקנים אחרים בשוק ומקנה לה אופי יוזם, ביצועי ואפילו סליחה על הכנות – שמח.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זיוה אחרי כל כך הרבה שנים בתעשייה..
    רומי 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את לא יודעת אפילו לבחור משרד יחצ סביר?
    סגור
  • 2.
    עוד לקוחה נפלה בפח הזבל הגמדי. הקשר בינו ליחצ מקרי (ל"ת)
    יעל 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אולי בחלומו הכחול יש לגמד הג'ינג'י 100 לקוחות
    נועם 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די כבר עם השקרים בתקשורת.
    סגור