שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: LG עם שלום מיכאלשווילי שמחזיר את ימי 'בובה של לילה' לחיים

משרד הפרסום יהושע TBWA ליהק את אחד הכוכבים האהובים בישראל שהשתמש בדמות שגילם בערוץ הספורט - פאדי מוסטפה, שהדגים את מוכרים את הטלוויזיה החדשה של LG כמו שרק שדר נלהב יכול

כפיר אדר |  1
שלום מיכאלשווילי בפרסומת (צילום דניאל אדרי)
קשה שלא להתגעגע ל'בובה של לילה', אחת מתוכניות ההומור האהובות בישראל, בטח של עולם הספורט. גם ב-LG ישראל וקבוצת ח.י., היבואנית הרשמית של LG בישראל, כנראה התגעגעו והשיקו קמפיין חדש לכבוד מבצעי הבלאק פריידי ובמרכזו - מסכי הטלוויזיה של LG ומחזירות לרגע את אחת הדמויות האהובות של התכנית.
הקמפיין, שעלה בטלוויזיה ובדיגיטל בכיכובו של הקומיקאי והשחקן שלום מיכאלשווילי, מציג אותו כשהוא מגלם את דמותו של פאדי מוסטפה מתוך התוכנית "בובה של לילה". הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, כולל שלושה סרטונים, והוא נעשה על ידי משרד הפרסום של LG בישראל, יהושע TBWA. ופאדי? רק שדרן נלהב יכול להתאים לתפקיד, או לפחות מי שמחקה אותו כל כך טוב.
 
דבר הבמאי
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו? "נכנסתי בתיקו-תיקו ויצאתי בשיוויון. כשיש כזה קומיקאי ענק כמו שלום, ותסריט מצחיק של ארנון וויס המוכשר, תחת הקרייאטיב והפיקוח של אור ודייב מיהושוע, והליווי וההפקה של גרין פרודקשינס, באמת שיכולתי להתעסק בעיקר מבחינתי בפרוייקט כזה -  באיך להוציא את הכל הכי מצחיק לצופה (בשאיפה), איך להלום עם הקצב המהיר ואיך להפתיע עם הגאגים הקטנים כדי שתהיה חווית צפייה כיפית, קופצנית ומצחיקה. וכמובן למכור מלא טלוויזיות. המון המון המון טלוויזיות.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט: "הרעיון של לפצל את הפרסומות בין חנות המסכים לבין הסלון של "הלקוחות" - לקח לנו רגע להבין שזה הדבר הכי נכון, גם קומית וגם שיווקית, שפאדי פתאום משתגר עם הלקוחות התמימים לסלון שלהם וממשיך לשדר בהתלהבות מהספה שלהם בלי שהזמינו אותו. אבל מרגע שזה קרה אני חושב שהפרסומת באמת נולדה והתלכדה למה שהיא, ובנינו את הסטים (בזכות אודי המוכשר על הארט) תוך מחשבה שזה צריך להיות מודולרי מאוד, כדי שנספיק להחליף 3 סלונים בכלום זמן למעשה ולצלם 3 פרסומות באותו היום, + נגזרות, וואן ליינרים, כל העסק".
משפט קאלט שתפס על הסט:‏ "קל מדי - תיקו-תיקו שיוויון".
מה הדבר שזרם הכי בקלות: ‏"גיבוש השוטינג והפריימים הקומיים עם הצלם אלון לוצקי הנפלא".
דבר הצוות המשרד: "יש לנו איתות מ- LG. רוצים קמפיין. עכשיו דמיינו, וייס נכנס, מתחיל להכות במקלדת בעודה היא חמה, זאת אומרת אש, יותר נכון רותחת! ארנון מוסר לדייב שמוסר לאור שמעביר מתוקן ללקוח. הלקוח מאשר. פאדי נכנס לסט, דן מצלם וזה טייייק! תיקו- תיקו שיוויווווןןן!!!
רשימת קרדיטים LG:
סמנכ"ל שיווק: גיא בן יהודה
ע. מנהל שיווק: מרינה סגל
קבוצת ח.י היבואן הרשמי:
מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה: גיא דה פיצ'וטו
סמנכ"ל מותג LG: שלומי ברוך
מחלקת שיווק: נעמה רודין, ליאור טורקניץ
במאי: דן מסר
קריאטיב: אור לביא, דייב כהן, ארנון וייס
הפקה: ענת הררי, דניאל נדב קאופמן
ניהול לקוח: ענבר גולדשטיין, ליאור שירן
צלם: אלון לוצקי
ארט: אודי טוגנדרייך
חברת הפקה: גרין פרודקשנס
מפיק אחראי: רונן הופמן
מפיקות מטעם חברת ההפקה: יפית שלו ונטע אשכנזי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת דוחה
    איכפת לי 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומת של מיכאלשווילי למסכי LG דוחה וממש לא ראויה שכן הי אשמה ללעג ולקלס אנשים בעלי מוגבליות, מעוותי פנים המדברים באופן דומה. הפרסומת איננה מצחיקה כלל ונהפוך הוא, היא דווקא מרחיקה אותי מהמחשבה לרכוש אולי מוצרי LG שאנשיה נותנים ידם לפרסומת כה בזויה.
    סגור