שיווק ופרסום

חלק מסרטי פסטיבל הקולנוע הצרפתי ה-17 יוצגו ב-yes

שיתוף פעולה של yes עם המכון הצרפתי בישראל וקולנוע לב יאפשר צפייה בטלוויזיה בסרטים הבולטים של פסטיבל הקולנוע הצרפתי שבוטל בשל הקורונה. בנוסף, משיקה יס את הערוץ הצרפתי France 3 , ללא תשלום בחודש הראשון
מערכת אייס | 
חיי בית הספר - סרטם של גראן קור מלאד ומהדי אידיר (צילום יח"צ)
בעקבות החלטות משרד הבריאות, שהובילו לביטול אירועי פסטיבל הקולנוע הצרפתי שהיה אמור להיפתח בשבוע שעבר, חברת yes מודיעה על שיתוף פעולה עם המכון הצרפתי בישראל וקולנוע לב, אשר יאפשר צפייה בטלוויזיה בתוצרת הקולנועית של הפסטיבל. הסרטים החדשים יעלו בקטגוריית צפייה ייעודית בשירות ה-VOD של yes החל מה-6 לאפריל. 
במקביל, תשיק yes באותו היום גם ערוץ צרפתי ציבורי, France 3, שיאפשר לקהל דובר הצרפתית לשמור על קשר עם המתחולל כעת במדינה ובאירופה על רקע מגפת הקורונה. France 3 משדר תוכניות הבידור, אירוח, שעשועונים, אופרות סבון, דרמות ועוד.
18 סרטים צרפתיים היו אמורים להיות מוצגים בפסטיבל הקולנוע הצרפתי ה- 17 בסינמטק תל אביב, ושלושה בימאים אורחים מצרפת היו אמורים להגיע. במקום זאת, כאמור, יושק הערוץ החדש באפיק 130 ללא עלות לכלל הלקוחות בחודש הראשון, ולאחר מכן יעמוד על עלות של 16.90 שקלים לחודש. מחיר הזמנת כל סרט בקטגוריית פסטיבל הקולנוע הצרפתי יעמוד על 24.90 שקל, אותה עלות של סרטים אחרים בתשלום בשירות ה-VOD של yes. בין הסרטים הבולטים שהיו אמורים להיות מוקרנים במסגרת אירועי הפסטיבל שבוטל בשל הקורונה ויגיעו בזמן אמת לשירות ה-VOD של yes:
חיי בית הספר - La Vie Scolaire 
סרטם של גראן קור מלאד ומהדי אידיר, אחת ההצלחות המפתיעות של הקולנוע הצרפתי בשנה שעברה העוסקת בחיי בית ספר באחת השכונות הקשות בפרברי פריז. סמיה היועצת החינוכית החדשה תעשה הכל להוכיח לתלמידיה שעתיד בהיר יותר אפשרי.
שלושה ימים וחיים - Trois Jours et une Vie 
סרטו של ניקולא בוקרייף, המבוסס על מותחן מאת הסופר פייר למטר, יוצר להתראות שם למעלה. בכיכובה של סנדרין בונר. השנה היא 1999 ובארדנים הבלגיים, ילד נעלם לפתע, היעלמותו מסעירה את העיירה כולה. 
שיר ענוג - Chanson Douce 
סרטה של לוסי בורטלו, על פי ספרה של לילה סולימאני,.קרין ויאר הייתה מועמדת לפרס הסזאר על תפקידה בסרט זה. 
האידיוט - Le Dindon
הקומדיה של ג'ליל לספר, עיבוד מודרני למחזה של יוצר הקומדיות הנודע ג'ורג' פיידו, בכיכובם של דני בון, גיום גליאן, אליס פול ועוד. בגידות, החלפת זהויות ודלתות דופקות כמיטב המסורת של פיידו. 
לילה קסום אחד –  Chambere 212
סרטו של כריסטוף הונורה בכיכובם של קיארה מסטרויאני ונסן לקוסט, לאחר שנות נישואים רבים עוזבת לילה את בעלה ועוברת לבית מלון המשקיף על דירתם.
עושים שכונה - Jusqu Ice Tout Va Bien 
סרטו של מחמוד חמידי, הקומדיה המצחיקה שעלתה לאחרונה בבית הקולנוע בכיכובו של ג'יל ללוש וזכתה לביקורות מצויינות: משרד פרסום נאלץ לעבור לעבוד באחד משכונות הפרברים של פריז, לצרכי מס. מה קורה כשמגיעים פריזאיים ללב שכונת מהגרים. 
אלך לאן שתלכי - Jirai Ou Tu Iras 
סרטה של השחקנית-במאית ג'רלדין נקש, שיתוף פעולה נוסף של נקש עם חברתה הטובה ליילה בקט. שתי אחיות שונות ומרוחקות נאלצות להתמודד עם מחלת אביהן המחברת ביניהן לאחר שנים של ניתוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה