שיווק ופרסום

למען הקשישים בבידוד: פייסבוק ו"שעה שמחה" בשת"פ

על רקע משבר הקורונה, מאות עובדי פייסבוק יקיימו שיחות וידאו עם מבוגרים וקשישים המסוגרים בביתם וזקוקים לתמיכה. במקביל, תממן פייסבוק ישראל קמפיין בעמוד המיזם
מערכת אייס |  2
פייסבוק (צילום iStock)
פייסבוק ישראל חוברת ל"שעה שמחה" של עמותת דור לדור ומקימה יחד איתה את המיזם "שיחה שמחה", שיחבר בין צעירים למבוגרים וקשישים ברחבי הארץ במטרה לסייע ולתמוך בהם באמצעות שיחות וידאו בימי משבר הקורונה. 
מיזם "שעה שמחה" הוקם על ידי רוני פיבלוביץ' ומשפחתה, לזכרו של פסח פיבלוביץ, שנפטר בגיל 101. המיזם פועל במסגרת ארגון דור לדור ומחבר בין צעירים לקשישים על בסיס תחביבים משותפים, במטרה לייצר חברות וקשרים דרך מפגשים אישיים. המיזם מאפשר לצעירים להקדיש שעה בשבוע לתחביב שלהם, ומכיר להם אדם מבוגר שישמח לעסוק באותו התחביב. יחד, הם מפתחים את התחביב המשותף, מכירים, ומעבירים יחד שעה שמחה אחת בשבוע.
על מנת לתת מענה לכמה שיותר מבוגרים וקשישים לאורך החודשים הקרובים, מאות עובדי פייסבוק יתנדבו וינהלו שיחות עם מבוגרים וקשישים בודדים לטובת הפגת בדידות באמצעים דיגיטליים (וואטסאפ, טלפון, פייסבוק). במקביל, קוראות פייסבוק ועמותת דור לדור לחברות נוספות להצטרף ולקרוא לעובדיהן לתרום שעות עבודה לטובת המיזם. 
"אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת ולא פשוטה, מסרה עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל. "לצד הקושי ואי הוודאות, דווקא בעת כזאת של משבר אנחנו מגלים עד כמה הסולידריות שכ״כ מאפיינת אותנו כישראלים היא חשובה. הפרויקט 'שיחה שמחה' הוא דוגמא לכמה כוח יש לכל אחד מאיתנו, במעשה קטן, לשנות לטובה את החיים של האחר, בטח ובטח כשמדובר בקשישים שמסוגרים בביתם לבדם כבר שבועות. אין ספק שזה גם הזמן להרים טלפון לסבים ולסבתות שלנו שבעת הזו הכי זקוקים לנו".
רוני פיבלוביץ', יזמת ומייסדת מיזם "שעה שמחה", אמרה: "כשכולנו מבודדים, זה הזמן להתחבר. אנחנו מזמינים מבוגרים וקשישים שרוצים לקחת חלק במיזם לפנות אלינו. אנחנו שמחים על ההירתמות של פייסבוק ישראל לטובת הפרויקט ומחכים לראות עובדים של חברות נוספות במשק פועלות בערבות הדדית ומצטרפות אלינו". 
במקביל, תממן פייסבוק ישראל קמפיין בעמוד הפייסבוק של המיזם, במטרה להעלות מודעות לשיחות עם הדור המבוגר בעת הזו ועל מנת לקרוא למבוגרים וקשישים נוספים להצטרף למיזם. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נורדאו 3/2 כפר סבא.
    שולה לוגסי, כפר סבא. 03/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה בודדה , לא רואה בת 85. לשיחות ביקורים. טל: 0528827012
    סגור
  • 1.
    תמיהה
    סילבי 03/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך תגיעו לקשישים ותשוחחו איתם?
    סגור