שיווק ופרסום

ברוקנר משיק את Connect: סוכנות דיגיטל בניהול מידן צויבל

הסוכנות החדשה תציע שירותים בדגש על לקוחות שמרכזים את רוב פעילותם הפרסומית בגזרת הדיגיטל - בהיקפי תקציב שעומדים על עד 3 מיליון שקל בשנה
משה בנימין |  7
מידן צויבל (צילום יחסי ציבור)
משרד הפרסום ברוקנר יער לוי בבעלותם של טל ברוקנר, עפר יער ויורם לוי, חובר לאיש הדיגיטל מידן צויבל להשקת CONNECT סוכנות דיגיטל שתוחזק בשותפות בין הצדדים ותנוהל על ידי צויבל. 
הסוכנות החדשה תציע שירותים בדגש על לקוחות שמרכזים את רוב פעילותם הפרסומית בגזרת הדיגיטל - בהיקפי תקציב שעומדים על עד 3 מיליון שקל בשנה. בחברה שהחלה לעבוד לאחרונה מועסקים כיום 8 עובדים ובין לקוחותיה נמנים מותגים כגון רב-קו אונליין, מועדון האשראי של לאומי קארד לסטודנטים UNIQ, חלק מהפעילות של אוניברסיטת תל אביב, חברות נדל"ן בתחום המגורים והמסחרי, משרד הביטחון ועוד.
צויבל, שינהל את הסוכנות, הוא נציג בולט של דור אנשי הדיגיטל הצעירים בישראל. ב-4 השנים האחרונות הוא מנהל את המדיה הפרוגרמטית במשרד הפרסום ובמסגרת זו "ניהל פרויקטים אסטרטגיים מורכבים" כך לפי משרד הפרסום. "CONNECT מחברת בין אנשים, צרכים ויעדים עסקיים לכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר הקיימים היום בשוק”, אומר צויבל לאייס. "היא תעניק ללקוח כלים ופתרונות טכנולוגיים שלא היו לו עד היום  - מתוך הבנה עמוקה ויסודית של הצרכים והאתגרים הניצבים בפניו".
מברוקנר יער לוי נמסר: "מידן הוא אחד הטאלנטים הבולטים והמבטיחים בתעשיית הדיגיטל ואנחנו בטוחים שביחד, נצמח ונצליח".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הם נותנים מקצועיות והגינות ברמה שהשוק הישראלי לא מכיר (ל"ת)
    יגאל 12/2019/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 5.
    יאללה יאללה (ל"ת)
    ירדנה 07/2019/29
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 4.
    קצת יקרים, אבל מקצועיים ברמה הכי גבוהה בשוק (ל"ת)
    רועי 07/2019/29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 3.
    בית נפרד לדיגיטל? אנחנו ב-2012? (ל"ת)
    innovator 07/2019/28
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • גם ב-2012 זה היה טיפשי
    אייל 07/2019/28
    הגב לתגובה זו
    0 12
    גם ב-2012 הפרדה של הדיגיטל משאר פעילות הפרסום היתה החלטה מטופשת. ב-2019 זו סתם הזיה. מה עושים שאר לקוחות המשרד שהם לא 100% דיגיטל אלא ״רק״ 50%? ואיך בכלל עושים את ההפרדה, לפי תקציבי המדיה? הרי היום עובדים בסינרגיה מלאה של כל הערוצים והפלטפורמות. ולמה עד 3 מיליון ש״ח? אם מגיע לקוח שתקציב הדיגיטל שלו הוא 8 מיליון? זה כבר הולך ״למקצוענים״ של האופליין?? :-)
    סגור
  • 2.
    בחירה מעולה ונכונה (ל"ת)
    אור 07/2019/25
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 1.
    חיבור מעניין ומסקרן (ל"ת)
    רון 07/2019/25
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור