שיווק ופרסום
dsay ינהל את הקמפיין של ליברמן ו'ישראל ביתנו' לבחירות
dsay היה אחראי על מערך הדיגיטל של מפלגת כולנו בבחירות הקודמות. את מערך הפרסום בשפה הרוסית יוביל משרד הפרסום GMA בראשותו של אלכס גורודניצקי
משרד הפרסום dsay בראשותו של אייל הובר לוי (מנכ"ל ושותף) ילווה וינהל את קמפיין הפרסום של מפלגת ישראל ביתנו לבחירות. היום (יום א') הושק קמפיין הבחירות של המפלגה תחת הסיסמה: "ליברמן. לא דופק חשבון". dsay, משרד בעל DNA דיגיטילי היה אחראי על מערך הדיגיטל של מפלגת כולנו בבחירות הקודמות.
את מערך הפרסום לקהל דוברי השפה הרוסית יוביל משרד הפרסום GMA בראשותו של אלכס גורודניצקי. גורודניצקי, אחד מהראשונים וממקימי שוק הפרסום במגזר הרוסי בישראל, כיהן בעבר כמנהל מגזר רוסי במקאן אריקסון וסמנכ״ל שיווק בערוץ 9. בבחירות הקודמות ניהל את הקמפיין במגזר עבור מפלגת יש עתיד.
בראש מערך ההסברה והתקשורת יעמוד אורי גינוסר. בעברו הרחוק היה גינוסר הכתב הכלכלי הראשי של חדשות ערוץ 2 ושימש אחר כך בין השאר כיועץ התקשורת של בנימין נתניהו, בעת שזה כיהן כשר האוצר. בשנים האחרונות עובד גינוסר כיועץ תקשורת ואסטרטגיה עצמאי. לצידו יעבדו אריה וישנבצקי כדובר המפלגה, אלינה ברדץ׳-יאלוב כיועצת התקשורת של ליברמן ומיכאל דז׳גינוב ישמש כדובר המפלגה בשפה הרוסית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.איכס (ל"ת)קבצניפרסום 01/2019/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מתאים להובר הwizel (ל"ת)בובו 01/2019/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.D-say בתאוצהחבר 01/2019/20הגב לתגובה זו0 0כבודסגור


