שיווק ופרסום
מי עומד מאחורי קמפיין הטיזרים ש"נפרד" מחברות הדלק?
האופציות האפשריות נעות מקמפיין של מותג תחבורה ציבורית כלשהו עד לחברת דלק מתחרה, מותג רכב חשמלי כלשהו או מותגי השכרת רכב/ליסינג וכו'

קמפיין מסתורי חדש שוטף את ישראל ביממה האחרונה, בשילוט חוצות, בעיתונות ובדיגיטל. טיזרים שמצהירים מחד על "ירידת מחירי הדלק ל-0" ומנגד מודעות בעיתונות הכלכלית שמכוונות למותגי חברות הדלק כגון סונול ופז yellow.
נכון לעכשיו טרם ידוע מי המפרסם שעומד מאחורי המהלך כאשר האופציות האפשריות נעות מקמפיין של מותג תחבורה ציבורית כלשהו עד לחברת דלק מתחרה, מותג רכב חשמלי כלשהו או מותגי השכרת רכב/ליסינג וכו'.
בהתבסס על זמן המדף הממוצע של מהלכי טיזרים בשוק הישראלי, בשעות הקרובות או לכל המאוחר עד מחר כבר ייחשף הקמפיין וזהות המפרסם שעומד מאחוריו, יהיה מי שיהיה. מן הסתם "הפתרון" יעלה בצורת שילוט חוצות שיוחלף בן לילה באותם המיקומים או קמפיין טלוויזיה שינסה למנף את הבאזז מהרחוב/רשתות חברתיות.



הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.פיצוח שנות ה-80' לבעיות של 2019....אלי 11/2018/30הגב לתגובה זו0 0מי באמת חושב שזה יעשה את העבודה לרנו?סגור
-
3.גאוניםענבר מרחב G 11/2018/26הגב לתגובה זו1 0מנשהסגור
-
2.רנו זואי-רכב חשמלייוסי 11/2018/26הגב לתגובה זו5 0כבר שלחו לעובדיםסגור
-
אכן כן (ל"ת)מקס 11/2018/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.... יגואר חשמלית? (ל"ת)// 11/2018/26הגב לתגובה זו2 1סגור
-
חחח (ל"ת)א 11/2018/26הגב לתגובה זו1 0סגור