שיווק ופרסום
הישג מרשים: כסף באפי אירופה ל'לעומק', ארד ל'אלנבי'
באירוע שנערך אמש בבריסל זכה לעומק בקטגוריית התקשורת עבור פרסומת כריסמס ל-Huawei. יחד איתו זכו גם אלנבי וסודהסטרים בארד עבור פרסומת Shame
משרד הפרסום לעומק התודעה קצר אמש את פירות העבודה הקשה על תקציב Huawei באירופה. בתחרות אפי אירופה שנערכה אמש (יום ג') בבריסל זכה המשרד בפרס אפי כסף בקטגוריית התקשורת עבור פרסומת הכריסמס ל-Huawei שכיכבה במזרח אירופה. לצד לעומק, גם משרד הפרסום אלנבי וסודהסטרים זכו לכבוד רב עם זכייה בפרס הארד.
לשני המשרדים הישראליים נודע על ההעפלה לשלב הגמר של האפי בחודש יוני השנה, עם פרסום רשימת השורטליסט. תחרות אפי אירופה מתקיימת לצד תחרויות האפי הנערכות מדי שנה בכל מדינה ומדינה, כשהיא מאגדת את העבודות הבולטות מכל האזור לתחרות שנתית שבה מתמודדות מאות עבודות ומשרדים בפריסה רחבה של כ-40 מדינות ב-16 קטגוריות.
און גולדשטיין, ארז מיטל וזיו פופלבסקי
הזכייה של עומק היא בקטגוריית ה-IT כשהוא נאלץ לגבור על עבודה אחת בלבד, משווי. מנגד, את "העבודה הקשה" עשה המשרד בהעפלה לשלב הגמר כשהוא משאיר מאחור משרדים רבים עתירי ניסיון מאירופה. השיפוט באפי בנוי על פי הניקוד, כך שגם אם לעומק הוא היחיד שזוכה בקטגוריה זה עדיין לא מבטיח לו את פרס הזהב, אלא על פי הניקוד שכאמור הביא למשרד את פרס הכסף. באותו האופן משרד הפרסום אלנבי וסודהסטרים זכו בפרס הארד בקטגוריית "קארפה דיאם" עבור הפרסומת הסנסציונית ששחזרה את סצנת ה-Shame מהסדרה משחקי הכס.
בלעומק ידעו לחגוג את אירוע הזכייה במידה הראויה, במעמד השותפים המייסדים זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין והשותף ומנהל הקריאייטיב של המשרד לתקציב Huawei באירופה ארז מיטל. השלושה הגיעו לבריסל ושם נפגשו עם הלקוח - נציגת Huawei אירופה וכן עם סגנית הנשיא של TBWA שהגיעה לבריסל עבור אירוע התחרות וזכיית המשרד.
גולדשטיין אומר כי "להבדיל מתחרויות ופסטיבלים אחרים, האפי זו דוגמה לתחרות שמודדת הצלחות שיווקיות ועסקיות, ואפי אירופה זה בעצם הצ'מפיונס ליג של כל היבשת. אז אני מאד מאד גאה בהישג. תודה רבה להמון אנשים מעולים במשרד, לשותפים המדהימים בישראל ובאירופה, וכמובן תודה לוואווי על אמון ושותפות לדרך. מילה טובה ושאפו לאלנבי על עבודה יפה וזכייה בארד עבור סודה סטרים. כיף לראות עוד משרד ישראלי מככב בטקס".
סודהסטרים: מתי יהב, מעיין נווה והצוות האירופאי של המותג
מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של סודהסטרים אמר לאייס: "הפרס הזה שייך למיליוני הצרכנים של סודהסטרים ברחבי העולם שכבר הצטרפו למהפכת סודהסטרים באומרם 'לא' לבקבוקי מים חד פעמיים ו"כן" להכנת מים מוגזים בבית. ענקי תעשיית המשקאות מנסים להשתיק את המסר הסביבתי שלנו, אבל האיומים לא יעצרו אותנו. נמשיך להילחם נגד הנזקים העצומים שגורמת פסולת בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.בכיתי מהתרגשותאלי מרשבסקי 10/2017/19הגב לתגובה זו6 0אי אפשר לקחת מהחברה המוכשרים האלה את הקרדיט על מה שהם עושים. זה הישג מרשים בכל קנה מידה ובכל פרמטר. עלינו להוקיר ולהודות על זה שזכינו לחיות בתקופה כה מרגשת ליהוד ולבקעת אונו כולה. כה לחי. תחי מדינת ישראלסגור
-
6.לעומק יהודגרון 10/2017/19הגב לתגובה זו6 0הישג מדהים ומרגש למשרד צנוע וטובסגור
-
5.סחתיין, סחתיין ושוב סחתייןדוד אמיגה 10/2017/18הגב לתגובה זו5 0"לעומק התודעה", ענקים במשרד קומפקטיסגור
-
4.אולי תספרו כבר שהתקציב לא שלכם, והפסדתם אותו במכרז לחברה אחרת (ל"ת)לעומק הגילוי הנאות 10/2017/18הגב לתגובה זו0 6סגור
-
חוצפן וגם ושקרן (ל"ת)אתה בן אדם פח 10/2017/23הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.כל הכבוד לעומק מיהוד אתם אלופים!!! (ל"ת)ג'וספו 10/2017/18הגב לתגובה זו8 0סגור
-
2.כל הכבודפינק פור גירלס 10/2017/18הגב לתגובה זו9 0חברים, כל הכבוד הישג מרשים, לקוח ענקי, בפעילות בקני מידה ארופאי, ובסוף היום הצלחות עסקיות! באמת שאפו.סגור
-
1.הכי טובים שישמלכים 10/2017/18הגב לתגובה זו12 0שני המשרדים הכי שווים שישסגור