שיווק ופרסום
יחסי גינדי וראובני עלו על שרטון - התקציב ב-PARAZAR
לאייס נודע כי לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין הצדדים לאחר שהיחסים בין משרד הפרסום לגינדי עלו על שרטון

לפני כשנתיים וחצי זכה משרד הפרסום ראובני פרידן בתקציב הפרסום של מגדלי השוק הסיטונאי בתל אביב - פרויקט שמאחוריו עומדת חברת הנדל"ן גינדי. לאייס נודע כי לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין הצדדים לאחר שהיחסים בין משרד הפרסום לגינדי עלו על שרטון, והתקציב המוערך במיליוני שקלים עבר לידי משרד הבוטיק PARAZAR.
לצד קניון האופנה של גינדי TLV Fashion Mall, פרוייקט הנדל"ן הוא אחד היוקרתיים של החברה בשנים האחרונות. הפרוייקט מותג בידי ראובני פרידן תחת השם LOVE TEL AVIV וייתכן כי הקו הקריאייטיבי הזה הוא שהוביל למחלוקת בין הצדדים. עדות נוספת לכך ניתן למצוא בעובדה שמאז שנותק הקשר בין המשרד לחברת הנדל"ן נזנח הקונספט של ה-LOVE לטובת חזרה לבייסיק, קרוב ככל האפשר לקניון האופנה תחת השם GINDI TLV.

מודעה של ראובני פרידן תחת הקונספט של LOVE TEL AVIV
כעת, משעבר ל-PARAZAR, משרד הפרסום הבוטיקי בבעלותו של דן בן ארי, עובד על קמפיין שיעלה בקרוב ונראה כי הוא מחובר בקו ישיר לאופי של קניון האופנה ולדמויות מתוך עולם האופנה כגון מוטי רייף שניהל את שבוע האופנה הישראלי בחסות גינדי. בקמפיין מככבים גם סלבס ודוגמניות ובראשן שלומית מלכה ומעבר למגדלים הוא אמור לייצר מעטפת מיתוגית למתחם שכולל את השכונה, הקניון והפארק באזור.


מחברת גינדי TLV נמסר בתגובה: "הדברים כפי שהוצגו אינם נכונים. אנו מעריכים את עבודתם של ראובני פרידן ואת תרומתם הרבה בהתפתחות המותג. כמוקבול בענף מדובר בשינוי טבעי ולא יוצא דופן. דרכנו נפרדו בהוקרה רבה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כדאי לציין שמדובר בגינדי השקעותרועי 12/2016/25הגב לתגובה זו0 0יש בשוק עוד 2 חברות נפרדות שנקראות גינדיסגור
-
2.מי זה הערס הלא מגולח? (ל"ת)רק שאלה 12/2016/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מנור בת-אל מרשה לך ... ? (ל"ת)יוסי 12/2016/01הגב לתגובה זו0 0סגור