שיווק ופרסום
והזוכה באמי היא: הפרסומת המעולה של 'אפל' נבחרה לטובה ביותר ב-2014
פרסומת חג המולד מ-2013 תחת השם Misunderstood שנעשתה על ידי TBWAMedia Arts Lab גברה בדרך על נייקי, ג'נרל אלקטריק ובאדוויזר
לפני קצת פחות משנה, בדצמבר 2013, עלתה לאוויר פרסומת החגים המרגשת של אפל. 8 חודשים לאחר מכן בטקס האמי ה-66 השנתי שנערך בשבת - הפרסומת זכתה, ובצדק, לכבוד המגיע לה כשזכתה באמי בקטגוריית הפרסום. הפרסומת שנעשתה על ידי משרד הפרסום TBWAMedia Arts Lab גברה בדרך על מתחרות כמו נייקי, ג\'נרל אלקטריק ובאדוויזר עם שתי פרסומות בגמר.
בפרסומת של אפל מוצג כינוס משפחתי חגיגי רב דורי על רקע חג המולד. במרכז הסרט ניצב נער מופנם שנראה כאילו אינו שותף להתרחשות ואינו מצליח להתחבר להווי המשפלתי. הקונטרסט בין האושר של יתר משפחה לבדידותו של הנער הופך למפגן דמעות כאשר הנער מקרין למשפחה סרטון אותו צילם (באמצעות מכשיר האייפון שלו כמובן) ובו סיכום קליפי רגיש ונוגע של כל הרגעים המרגשים בהם צפה מהצד.
הפרסומות ה\"מפסידות\"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.התשדיר הכי טוב הוא PUPPY LOVE!!!! (ל"ת)BOB 08/2014/18הגב לתגובה זו0 0סגור