שיווק ופרסום

פרידה עוזיאל כובשת את ניו יורק: "אני מגיעה ככוכבת, חלום"

כוכבת האח הגדול והזמרת טסה לניו יורק לרגל צילומי הקמפיין החדש למותג האיפור מייבלין ניו יורק לשנת 2026
מערכת ice | 
פרידה עוזיאל (צילום יח''צ)
כוכבת האח הגדול פרידה עוזיאל, המנסה את כוחה כזמרת פופ ויוצרת, נבחרה להמשיך ולהוביל בישראל את קמפיין מותג האיפור הבינלאומי מס' 1 בעולם, Maybelline New York, בשנת 2026.  
במסגרת זו המריאה עוזיאל אמש לניו יורק, שם תצטלם לקמפיין החדש של המותג, אשר יחבר בין מוזיקה, יופי ותרבות עירונית, וישלב את הבסט-סלרים שפרידה משתמשת בהם ביומיום (Frida’s favorites), לצד ההשקות החדשות של המותג שיעלו בקרוב בארץ.

צילום: יח"צ
הקמפיין בכיכובה של פרידה יעלה בינואר 2026 עם תכני סושיאל אשר ייחשפו גם בפלטפורמות ובנכסים הדיגיטליים של מייבלין ניו יורק וגם של עוזיאל. הקמפיין ידגיש את הייחודיות והסטייל האישי של פרידה, בהתאמה לערכי המותג: ביטוי עצמי, חדשנות וטרנדיות תוך חיבור לעולם המוזיקה.
בנוסף, פרידה תנצל את ביקורה בניו יורק לקדם את אלבום הEP- שלה שהיא צפויה להוציא היום (רביעי) בהשראת ה־DNA של ניו יורק, כשהיא תצטלם בלב הפועם של הטיימס סקוור. ימים ספורים לאחר שתחזור לארץ תיסע פרידה לצפון הארץ למופע סולו שלה.
פרידה מסרה: ״אני שמחה וגאה שבחרו בי גם לקמפיין 2026 של מותג האיפור המוביל בעולם מייבלין ניו יורק, מותג צעיר, תוסס ובועט, שמאמין ביופי אישי, חופש וביטוי עצמי. הצילומים בניו-יורק הם חלום עבורי. להגיע לניו יורק, אחת הערים האהובות עליי בעולם, ככוכבת, זה משמעותי עבורי". 
מצוות השיווק של מייבלין ניו יורק נמסר: "הטסתה של פרידה לניו יורק נועדה לחזק את ההשראה הניו-יורקית ולחבר בין עולמות המוזיקה והביוטי, בדיוק כפי שמייבלין ניו-יורק מובילה בזירה הבינלאומית. שילוב הצילומים לקמפיין ולשיר החדש הופך את המהלך לחיבור טבעי בין המוזיקה של פרידה, האיפור שהיא אוהבת והטרנדים החמים שבדרך לישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה