שיווק ופרסום
ב-1.5 מיליון שקל: משה פרץ והמשפחה שלו בקמפיין חדש
הזמר משה פרץ ומשפחתו בקמפיין משותף. נבחרו כפרזנטורים של מותג ישראלי מוכר ויובילו את קמפיין אביב/קיץ 2025. פרץ: "סגירת מעגל להצטלם עם משפחתי למותג כ"כ ישראלי"

הזמר משה פרץ בן ה-42, יחד עם בני משפחתו: אשתו ירדן גוזלן וארבעת ילדיו: הבכורה מיכאלה (10.5), התאומים נועם וגיא (9) והבת הקטנה ריף (7) נבחרו כפרזנטורים של רשת גלי, ויובילו את קמפיין אביב/קיץ 2025 של הרשת שיעלה לקראת חג הפסח.
זו הפעם הראשונה שמשפחת פרץ בהרכב מלא מקבלת קמפיין משותף, כמשפחה. מסע הפרסום בכיכובם יכלול בין היתר: קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, שת"פ מיוחד עם ערוץ הספורט, רשתות חברתיות, פרסום בנקודות מכירה והנכסים הדיגיטליים של המותג ומשפחת פרץ, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
משה פרץ אמר על בחירתו כפרזנטור רשת גלי עם בני משפחתו: "מבחינתי, זה רגע מרגש במיוחד, לשלב את ירדן והילדים, הדבר היקר לי ביותר, בקמפיין שמדבר על ערכי משפחה, ישראליות וסטייל". לדבריו: "התפלאתי לגלות כיום כמה מותגים ניתן למצוא ברשת גלי. כילד, הייתי הולך עם הורי, לפני כל חג, לקנות נעלים בגלי, ומרגש אותי כיום לסגור מעגל ולהצטלם פעם ראשונה עם כל משפחתי למותג כל כך ישראלי".
עוד ב-
גנית אלון סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת גלי מסרה: "רשת גלי היא מותג לכל המשפחה, הפונה למגוון רחב של קהלי יעד – גברים, נשים וילדים. בחירתו של הזמר האהוב משה פרץ, לצד משפחתו, משקפת את ערכי המותג: משפחתיות, חום ואותנטיות ומעל הכל הם מייצגים עבורנו את הרוח של המשפחה הישראלית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה