שיווק ופרסום

הקמפיין האנטישמי נחשף | מטוסי קוברה בעזה על רקע לוגו האולימפיאדה

באחת הקריקטורות ניתן לראות ספורטאים ישראלים צועדים ומנופפים לשלום בטקס הפתיחה, כשעליהם נשקים וידיהם מלאות בדם. בתמונה אחרת נראה טנק ישראלי שמהתותח שלו נורה סמל האולימפיאדה

דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, freepik, pixabay)
אולימפיאדת פריז בפתח ותכונה מורגשת במדינות ערב ולא רק בהקשרים ספורטיביים, שחלקן ישלחו, מלבד ספורטאים, גם כוחות צבא כדי לסייע באבטחת אירוע הספורט הגדול בעולם. הכוחות הקטאריים, למשל, כבר שם. משרד הפנים של קטאר פרסם בסוף השבוע האחרון תמונות וסרטונים של הכוחות ברחובות פריז.
לפני צאתם לדרך נפגשו הכוחות עם שר הפנים הקטארי ועם מפקד כוחות ביטחון הפנים, חליפה בן חמד בן חליפה אל ת'אני, שאמר להם: "המוכנות שלנו להשתתפות באבטחת אולימפיאדת פריז 2024 הושלמה. הכוח ערוך לחלוטין לביצוע המשימה שהוטלה עליו. בהשתתפותכם בפריז בארגון התחרות אתם לא מייצגים רק את עצמכם, אלא את כל קטאר, את האמיר ואת האומה הערבית והאיסלאמית".
סרטון של המפגש וההכנות של הכוח הופץ על ידי משרד הפנים של המדינה. לא כולם אהבו את רעיון שליחת הכוחות הקטאריים לפריז. חלק מהגולשים ברשת ביקרו את קטאר ששולחת כוחות כדי לסייע לפריז, "ולא שולחת כוחות כדי לסייע לעזה". יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שקטאר וצרפת מסייעות זו לזו באבטחת אירועים. צרפת עזרה לקטאר רק לאחרונה - במונדיאל 2022.
באחת הקריקטורות ניתן לראות כביכול ספורטאים ישראלים צועדים ומנופפים לשלום בטקס הפתיחה, כשעליהם נשקים וידיהם מלאות בדם. בתמונה אחרת שהופצה נראה טנק ישראלי שמהתותח שלו יוצא סמל האולימפיאדה. בפוסט שצורף לתמונה נכתב "הספורט הפלסטיני ספג אבידות עצומות, אנושיות וחומריות. ישראל הרגה עשרות ספורטאים פלסטינים, בנוסף לאלה שנפצעו ולא יוכלו לעסוק יותר בספורט". גם שמו ופרצופו של הקשת הישראלי איתי שני, שייצג את ישראל בחץ וקשת באולימפיאדת טוקיו, הודבקו לתמונה, שנערכה כאילו הוא מכוון את הקשת לעבר ילד פלסטיני, לצד הטקסט: "הוא לא ספורטאי, הוא מייצג את האויב הרצחני". ההאשטאגים המזוהים עם הקמפיין נגד ישראל הם "חרם הספורט" ו"אולימפיאדה ללא ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה