שיווק ופרסום
מקדונלד'ס בבשורה אדירה לישראלים: המוצר הפופולרי חוזר לסניפים
לאחר היעדרות של כשלושה חודשים, הפוטטו, שהפך כבר מזמן למוצר הדגל של מקדונלד'ס בישראל, חוזר להימכר בסניפי הרשת בישראל החל מה-24.6
אחר שנה שבה לקוחות רשת המזון המהיר מקדונלד'ס "סבלו" ממחסור משמעותי במוצרים האהובים ביותר ומהסרתן של מספר מנות פופולריות לצמיתות, מקדונלד'ס ישראל הנחיתה מכה קשה על הלקוחות בישראל והפסיקה למכור את אחד המוצרים שהפכו לאהובים ביותר של הרשת, כמעט כמו הצ'יפס האגדי, הלוא הוא הפוטטו.
היום (שני) נודע כי לאחר היעדרות של כשלושה חודשים, הפוטטו, שהפך כבר מזמן למוצר הדגל של מקדונלד'ס בישראל, חוזר להימכר בסניפי הרשת בישראל החל מה-24.6. בתקופת המחסור הזמני, אשר נבע מבעיות ייצור של הספק בחו"ל, הוצפה הרשת בפניות רבות ודרישה להחזיר את המוצר האהוב: "איפה הפוטטו?", "תחזירו בדחיפות" "אני מתכוון לארגן הפגנת ענק בקפלן להחזרת הפוטטוס", זעקו הלקוחות ברשתות החברתיות.
מאז השקתו בישראל אי שם בשנת 1999 ועד היום, זוכה הפוטטו להצלחה רבה הודות לטעמו הממכר ובמרוצת השנים הפך לשם גנרי בישראל לפלחי תפוחי אדמה פיקנטיים. בשורת חזרת הפוטטו לסניפים בישראל תעלה השבוע במודעה משוחזרת משנת 1999 עם האריזה האייקונית ובהמשך יעלה גם סרטון חדש.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.עדיף מהציפס אבנים שלהם אחרי דקהאייל 06/2024/19הגב לתגובה זו0 0הוא מתקרר ונהיה אבנים ולא אכילסגור
-
1.הדבר הכי טעים שם תכלס (ל"ת)רועי 06/2024/17הגב לתגובה זו2 0סגור