24/7

כלבים שנמצאו לכודים במכונית חמה; הבעלים עומד בפני אישומים

גבר במסצ'וסטס שהואשם בהחזקת שני כלבים לכודים בארגז במכונית לוהטת בשבוע שעבר, עומד בפני אישומים על צער בעלי חיים, לפי המשטרה

מערכת ice | 
כלבה (צילום אלבום אישי)
הגבר בן ה-59, שהמשטרה טרם זיהתה בפומבי, צפוי להיות מואשם בשני עבירות של צער בעלי חיים על כך שלכאורה החזק את זוג הכלבים בתוך ארגז גדול במכוניתו החונה בקוהסט ביום חמישי. באותו זמן, מזג האוויר היה שמשי והטמפרטורות היו גבוהות, אמרו הרשויות.
הטמפרטורה המשוערת של האוויר בתוך המכונית בעת חילוץ הכלבים הייתה סביב 50 מעלות. חלונות המכונית היו סגורים, ולא היו מים בפנים, על פי הודעת משטרת קוהאסט.
 
"בעלי חיות מחמד מזכירים לעולם לא להשאיר חיות מחמד ברכב ביום חם. הטמפרטורה הפנימית של מכונית עולה במהירות ויכולה להגיע ליותר מ-40 מעלות, אפילו ביום של 27 מעלות", אמר מפקד משטרת קוהאסט וויליאם קוויגלי בהודעת המחלקה.
לא ידוע כמה זמן נלכדו הכלבים בתוך המכונית לפני שהמשטרה הגיעה, אבל עובר אורח הבחין בהם לראשונה בסביבות השעה 11:30. בערך 20 דקות לאחר מכן, קצין משאבי הטבע של Cohasset, ג'וש קימבל, הלך לאזור של 380 Chief Justice Cushing Highway, היכן חנה הרכב, כדי לחלץ את הכלבים, לפי הדיווח.
חלונות הנוסעים האחוריים של המכונית נשברו, והכלבים, שניהם תערובת בוקסר, היו בארגז. הם התנשפו בכבדות והוציאו ריר יתר על המידה. קימבל הגיע לרכב דרך אחד החלונות הפתוחים ומצא שהוא חם להפליא בפנים, אמרו הרשויות.
השוטר קבע שהכלבים עלולים לסבול מתשישות חום, והוא הצליח לפתוח את דלתות המכונית מבפנים כדי לחלץ אותם. כשקימבל הכניס נכנס למכונית, הוא הבחין ששניהם היו "חמים מאוד", לפי הדיווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה