טלוויזיה

דרמת ענק ב'הכוכב הבא': הזמר האהוב נפרד במפתיע מהתוכנית

דרמה גדולה נרשמה בפרק של 'הכוכב הבא', כאשר מי שהודח בשלב מוקדם הוא לא אחר מזוכה העונה השלישית של 'כוכב נולד', יהודה סעדו, לאחר שהביצוע שלו רשם נתון נמוך של 50% מההצבעות בלבד
תום נחום | 
שופטי ומנחי הכוכב הבא (צילום קשת 12)
בעוד 'הכוכב הבא' בקשת 12 נכנסה לשלבי ההכרעה מול קהל, דרמת ענק נרשמה בתוכנית אמש (ראשון), כאשר מי שהודח באופן מפתיע הוא הזמר האהוב יהודה סעדו, שכזכור זכה בעונה השלישית של 'כוכב נולד', לאחר שהביצוע שלו ל'מרוב אהבה שותק' רשם 50% מההצבעות בלבד בדרך להדחה מפתיעה ומוקדמת, זאת לאחר שקרן פלס, אסף אמדורסקי ועדן חסון נתנו 'אדום' לביצוע.
בנוסף, רגע משעשע נרשם בתוכנית כאשר בפאנל השופטים חגגו יום הולדת 40 לשופט והזמר רן דנקר, כאשר המנחה אסי עזר העניק לדנקר מתנה משעשעת - נעליים צהובות הזהות לאלו שנעל אריק סיני בשלב האודישנים.

בנוסף, עזר הקריא ברכה: "רן היקר והאהוב שלנו, מזל טוב ליום הולדתך ה-40. אנחנו גאים, שים לב, אנחנו גאים ושמחים להיות לצידך ביום ההולדת שלך, ומאחלים לך את כל מה שתרצה בעולם הזה. אוהבים מאוד, אסי ורותם, קרן, עדן ואסף, ושירי". לאחר מכן בפאנל התייחסו לכך שאיתי לוי לא השתתף במתנה מאחר והיה עסוק ברכישת מועדון הכדורגל מכבי שעריים מרחובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה