טלוויזיה

גיא הוכמן חשף: זו הסדרה החדשה שתעלה מחר לשידור

הקומיקאי הודיע הערב כי מחר תחל סדרה חדשה אותה יצר ונקראת "אשך הברזל", המתעדת את סיפורו במהלך שירות המילואים בעזה: "בין מלחמה לחדר לחדר לידה, בין צחוק לכאב, בין טראומה לתקווה, יחד ננצח"
מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
גיא הוכמן הודיע הערב שמחר תשודר סדרה חדשה אותה יצר אשך הברזל. בעמוד הטוויטר רשם: "בין מלחמה לחדר לידה, בין צחוק לכאב, בין טראומה לתקווה, יחד ננצח".הקומיקאי גיא הוכמן, אשר במסגרת המלחמה קיבל מצה"ל את התואר "קצין חיוך ראשי" ומקפיד לעלות תכנים משעשעים על המלחמה, הסתבך לאחר שהעלה סרטון לרשתות החברתיות.
על פי פרסום של נועם כהן וניר דבורי בN12, הוכמן העלה בסוף השבוע סרטון "הומוריסטי" מתוך אזור הלחימה בעזה אשר בו ערך סיור לצופים במבנה הרוס שעל קירותיו נכתב "מלון גוש קטיף".
בסרטון המדובר, הוכמן הראה את החדרים של המבנה ההרוס ואמר: "בוודאות האדריכל ערבי וכמובן מטבח ערבי-נאצי עם תנור לשריפת אנשים, וכל התענוג הזה כמובן בחינם - קוד קופון Free Palestine. וגולת הכותרת שלנו, הנוף הפסטורלי עם הדגל הסופר-כחול-לבן, כדי שכל הנאצים לא ישכחו מי הסופר-בעל-בית פה".
בעקבות דברים אלו, החלו צופים פרו פלסטינים לשתף את הסרטון ובתגובות ניתן היה להבחין במשתמשים ישראליים שהתנגדו לדבריו של הוכמן וכתבו בין היתר: "אתה מחדל של צה"ל". הוכמן, שנכנס באישור סגן מפקד החטיבה שפועלת ברצועת עזה, הסבתך בשל העובדה כי לאותו גורם אין את הסמכות לאשר את כניסתו לאזור הלחימה. מצד גורם צבאי שבקיא בפרטים נמסר: "זה חמור ועושה לישראל נזק בין-לאומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה