טלוויזיה
פרסומת השבוע: הדואט המרגש של אליעד נחום בקמפיין אסם
אליעד נחום והתינוק האגדי של במבה אסם מרגשים עם דואט "זה לא כל כך פשוט להיות כאן ילד", שמציג את רוח התקופה הקשה ושלח מסר של אופטימיות. כל מה שאתם צריכים לדעת על הפרסומת שעשתה לנו את השבוע. צפו
בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" והמצב הקשה בישראל, עוד ועוד פרסומת שעלו לאחרונה קוראות לאחדות ומנסות לתת לנו קצת רגע של סימפטיה במצב הקשה שאנו מתמודדים איתו. כזו היא גם הפרסומת החדשה של במבה אסם, עם התינוק האגדי של המותג והזמר אליעד נחום, ששרים יחד בדואט מרגש. זו הפרסומת שעשתה לנו את השבוע.
דבר המשרד:
זו תקופה מאוד מטלטלת. אנחנו מרותקים לחדשות, מודאגים מהמצב וממש מנסים להרחיק את הסיטואציה מהילדים שלנו. אבל הם לא מנותקים. הם מרגישים הכל. במבה, המותג הכי ישראלי, הוא הראשון שהוריד את הכפפה ודיבר גם לילדים. הראשון שאמר להם אתם לא לבד, לא פשוט להיות כאן ילד, אבל יחד עם זאת אין מקום טוב יותר.
זו תקופה מאוד מטלטלת. אנחנו מרותקים לחדשות, מודאגים מהמצב וממש מנסים להרחיק את הסיטואציה מהילדים שלנו. אבל הם לא מנותקים. הם מרגישים הכל. במבה, המותג הכי ישראלי, הוא הראשון שהוריד את הכפפה ודיבר גם לילדים. הראשון שאמר להם אתם לא לבד, לא פשוט להיות כאן ילד, אבל יחד עם זאת אין מקום טוב יותר.
״זה לא פשוט להיות כאן ילד,
אבל אני כבר 60 שנה תינוק כאן ו...
אני יודע רק שכאן אני רוצה לחיות!״
אבל אני כבר 60 שנה תינוק כאן ו...
אני יודע רק שכאן אני רוצה לחיות!״
סיפור מבניית הקמפיין
סצנת האוטובוס צולמה באוטובוס אמיתי בזמן נסיעה. הקופירייטר של הקמפיין פיספס את העובדה שהאוטובוס יצא ולכן נאלץ לרדוף אחריו עם האופניים, עד שבאיזור אצטדיון רמת גן הצליח להצטרף ולעלות לנסיעה.
סצנת האוטובוס צולמה באוטובוס אמיתי בזמן נסיעה. הקופירייטר של הקמפיין פיספס את העובדה שהאוטובוס יצא ולכן נאלץ לרדוף אחריו עם האופניים, עד שבאיזור אצטדיון רמת גן הצליח להצטרף ולעלות לנסיעה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
האתגר היה לייצר סרט אופטימי. כזה שנותן תקווה ומצליח לעלות חיוך, על אף המורכבות והקושי שכולנו חווים.
האתגר היה לייצר סרט אופטימי. כזה שנותן תקווה ומצליח לעלות חיוך, על אף המורכבות והקושי שכולנו חווים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
ריגשת! שהתינוק אומר בסוף הסרט
ריגשת! שהתינוק אומר בסוף הסרט
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
לרתום את אליעד לסיפור, שמיד הבין את הכוח של השיר בעת הזו בזמן והיה שותף אמיתי במהלך כל הדרך, כולל שיתוף פעולה נהדר עם עופר מאירי שהפיק את המוזיקה.
לרתום את אליעד לסיפור, שמיד הבין את הכוח של השיר בעת הזו בזמן והיה שותף אמיתי במהלך כל הדרך, כולל שיתוף פעולה נהדר עם עופר מאירי שהפיק את המוזיקה.
מספר ימי צילום?
יום אחד
יום אחד
קרדיטים
אסם:
מנכ"ל: נחום זימן
מנהלת פעילות: עינת מוסקוביץ
מנהלת תחום: אלה המר
אסם:
מנכ"ל: נחום זימן
מנהלת פעילות: עינת מוסקוביץ
מנהלת תחום: אלה המר
עוד ב-
פרסום והפקה:
סמנכ״לית קרייאטיב: סיגל עבודי
מנהל קרייאטיב: עומרי צידון
סמנכ״לית לקוחות: שני שאול
מנהלת פרסום: ג׳סיקה כהן
הפקה מקאן: נטלי זיו
הפקה מקאן: ליאן אלקסלסי
הפקה: ראבל
במאי: אוהב פלאנץ׳
מדיה: יוניברסל
מדיה דיגיטל: מקאן דיגיטל
פוסט: גרוויטי
סמנכ״לית קרייאטיב: סיגל עבודי
מנהל קרייאטיב: עומרי צידון
סמנכ״לית לקוחות: שני שאול
מנהלת פרסום: ג׳סיקה כהן
הפקה מקאן: נטלי זיו
הפקה מקאן: ליאן אלקסלסי
הפקה: ראבל
במאי: אוהב פלאנץ׳
מדיה: יוניברסל
מדיה דיגיטל: מקאן דיגיטל
פוסט: גרוויטי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה