טלוויזיה

דני קושמרו בראיון עצוב: "עכשיו קשה לראות את זה"

איריס חיים התארחה בחדשות 12 וסיפרה בבכי כשהדמעות החלו לזלוג שראתה את התמונות שלו מתופף: "יותם חיים, וואו כתבו עליו המון שירים כבר, הילד השני שלי ועכשיו קשה כן לראות את זה. אבל הוא באמת מתופף מאוד מוכשר כמו שאמרו לי, כמו שמוצרט התפרסם אחרי מותו וגם הוא יתפרסם ומפורסם בזכות המוזיקה ולא רק בזכות חמאס"
מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום מסך קשת 12)
המולה גדולה נרשמה באולפן חדשות 12 כאשר איריס חיים, אמו של יותם חיים שנורה למוות על ידי חיילי צה"ל בשוגג לפני כשבועיים בתוך עזה לאחר שברח מהמחבלים. דני קושמרו ומשה נוסבאום התקשו לעצור את הערצתם לאשה החזקה שממשיכה קדימה למרות האבל.
משה נוסבאום אמר לחיים עם כניסתה אל האולפן, בלי להתאפק: "הלוואי על כולנו העוצמה שיש בך". העיתונאי הוותיק שחולה במחלת ה-ALS בירך את האם השכולה למרות הקושי והצליח לרגש גם אותה ואת הסובבים מצוות ההפקה.
בראיון היא סיפרה על היום שהתבשרה על כך שבנה נורה על ידי חיילי צה"ל: "וואו, גם לי עכשיו קשה. לפני 10 ימים הגעתי לאולפן להתראיין וכשהתאפרתי קראו לי הביתה לחזור לבית, הייתי כאן", קושמרו השיב: "היית כאן צריך לומר כשאלינו כבר הגיעה הבשורה ועמדת להכנס לשידור".
עוד היא סיפרה: "עמדתי להכנס לשידור והיום אני יודעת שידעתם מזה. באו להגיד לנו את הבשורה ואמרתי שאפילו החמאס לא נותן לי לכעוס, אפילו את זה לקחו לי. האמת שלא כעסתי אפילו דקה על צה"ל, אני יכולה להגיד את זה בשמי ובשם בעלי שכעס על צבא הגנה לישראל לא היה".
עוד היא סיפרה בבכי כשהדמעות החלו לזלוג שראתה את התמונות שלו מתופף: "יותם חיים, וואו כתבו עליו המון שירים כבר, הילד השני שלי ועכשיו קשה כן לראות את זה. אבל הוא באמת מתופף מאוד מוכשר כמו שאמרו לי, כמו שמוצרט התפרסם אחרי מותו וגם הוא יתפרסם וכבר מפורסם בזכות המוזיקה ולא רק בזכות חמאס שלקח אותו בשבי, הוא פרטיזן כמו האנשים שיצאו מהגטו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה