טלוויזיה

ארץ נהדרת שוב תשבור את הרשת? הכוכב האמריקאי משתתף בתכנית

השחקן ההוליוודי, ברט גלמן, כוכב הדרמה ״דברים מוזרים״ בנטפליקס, הוא תומך ישראל נלהב שהגיע לכאן כבר פעמיים מתחילת המלחמה. הערב הוא ישתתף במערכון מיוחד של ארץ נהדרת באנגלית.  המערכונים של התוכנית באנגלית הפכו לתופעה ומגיעים כל אחד לעשרות מיליוני צפיות ברחבי העולם
מערכת ice | 
ארץ נהדרת וברט גלמן (צילום ארץ נהדרת)
כוכב "דברים מוזרים" ברט גלמן, הגיע הבוקר (שלישי) לסט של "ארץ נהדרת", תכנית הסאטירה של קשת 12, לטובת צילומי מערכון מיוחד שישודר בתכנית הערב ואולי שוב יכבוש את הרשתות החברתיות.
השחקן ההוליוודי, כוכב הדרמה ״דברים מוזרים״ בנטפליקס, הוא תומך ישראל נלהב שהגיע לכאן כבר פעמיים מתחילת המלחמה. הערב הוא ישתתף במערכון מיוחד של ארץ נהדרת באנגלית.  המערכונים של התוכנית באנגלית הפכו לתופעה ומגיעים כל אחד לעשרות מיליוני צפיות ברחבי העולם.
רק בשבוע שעבר, ארץ נהדרת חוותה רגע לא נעים בצילומים. ההפקה אמנם תיאמה עם משטרת אילת את הצילומים לפרק מיוחד, אך למה שקרה במהלך צילום המערכון גם הם לא ציפו. אלי פיניש ומריאנו אידלמן, שני הכוכבים הוותיקים של תכנית הסאטירה בקשת 12, ירדו לאילת כדי לצלם מערכון חדש, אבל ההופעה שלהם והתחפושת אליה נכנסו הצליחו לגרום לבהלה קטנה.
על פי רן בוקר, השניים התחפשו לחות'ים מתימן וכשעלו על סירה קטנה עם משוטים ועליה הדגלים והם במדים הרשמיים של התימנים, כוחות משטרה הוקפצו למקום כדי לבדוק במה מדובר, עד שהם גילו שמדובר בצד הקומיקאים במערכון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה