תרבות ופנאי

כוכב סדרת הדרמה "דברים מוזרים" הגיע לארץ: "עם ישראל חי" |צפו

ברט גלמן כוכב סדרת הדרמה "דברים מוזרים", הגיע לביקור בישראל במטרה להביע תמיכה ולחשוף בפני עוקביו את מה שאירע ביישובי העוטף ב-7 באוקטובר. לאחר שנחת בנתב"ג, פרסם גלמן סרטון לעוקביו ואמר: "בואו נלמד ביחד"

מערכת ice | 
ברט גלמן (צילום shutterstock)
בימים אלו, אמנים ומשפיענים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ומביעים את תמיכתם בישראל בשל אירועי הטבח הנוראים שהתרחשו ב-7 באוקטובר. לרשימת תומכי ישראל, הצטרף ברט גלמן, כוכב הסדרה "דברים מוזרים" בנטפליקס, אשר הגיע אתמול (שני) לארץ בכדי להביע תמיכה בישראל בשעותיה הקשות.
לאחר שנחת בנתב"ג, פרסם גלמן פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו אמר: "הרגע הגעתי לישראל, כמו תמיד, יש לנו הכבוד להיות כאן. אני אעדכן אתכם על הטיול עוצר הנשימה שכולם מדברים עליו ובואו נלמד ביחד". בהמשך, הוסיף גלמן: "שלום ישראל, עם ישראל חי".

כידוע, ברט גלמן הינו שחקן אמריקני המוכר בין היתר בשל כיכובו בסדרת הדרמה המפורסמת של נטפליקס "דברים מוזרים". בימים אלו, הצטרף גלמן לרשימת התומכים של ישראל בשעותיה הקשות ובחשבון האינסטגרם שלו הוא מקפיד להעלות תכנים פרו ישראליים הנוגעים לחטופים והחטופות אשר מוחזקים בשבי חמאס. כוכב סדרת "דברים מוזרים" מקפיד להתעדכן בנעשה בישראל בימים האחרונים, ועל רקע עסקת שחרור החטופים והחטופות בהם שוחררו ילדים עד גיל 18 ונשים, פרסם פוסטים מרגשים בהם בירך על חזרתם הביתה.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה