טלוויזיה

אמזון תכבוש את שידורי הספורט? דיווחים על מגעים לרכישה משמעותית

החברה ששמה את ידה כמעט בכל ענף שהיא מוצאת בו עסקה טובה, אמזון, עשויה להיות השחקנית החזקה הבאה בעולם שידורי הספורט בארצות הברית. זאת על רקע דיווח על מגעים בינה לבין דיימונד ספורט
מערכת ice | 
אמזון ושידורי ספורט (צילום freepik)
חברת אמזון הענקית, שמזמן כבר נשכח שהחלה כחנות ספרים אינטרנטית פשוטה וקטנה, עשויה להפוך בקרוב לשחקנית מרכזית באחד הענפים שמגלגלים הכי הרבה כסף בארצות הברית, שידורי הספורט. 
חברת דיימונד ספורטס נוסדה בשנת 2019, עם רכישת מספר ערוצי תקשורת על ידי התאגיד "סינקלייר", ומפעילה מספר ערוצים המשדרים משחקי ספורט, נמצאת בשיחות עם חברת אמזון בנוגע לרכישתה, כך על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל.
שתי החברות, אמזון ודיימונד סירבו לאשר את הפרסום על השיחות בנוגע למכירה, אך גם סירבו להכחיש. נראה כי מהלך זה מתאים לאסטרטגיה של אמזון בשנים האחרונות, לאחר שהחלה לקיים שידורי טלוויזיה, במטרתה להפוך לשחקן מרכזי במדיה הטלוויזיונית, ולהגיע לקהל רחבב ככל האפשר, ונראה שבעולם הספורט הם עדיין לא הצליחו לבצע דריסת רגל משמעותית.
הבעלים של אמזון, ג'ף בזוס התמקם לאחרונה במקום השלישי והנחשק ברשימת עשירי העולם, לאחר שהחברה פרצה בשנים האחרונות בכמות רכישות גדולה וכניסה לענפים וטכנולוגיות חדשות. נראה שבזוס לא מתכוון לעצור בקרוב וימשיך לנסות למקם את אמזון כחברה המובילה והגדולה בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה