טלוויזיה

גאווה ישראלית: אמזון פריים תעלה רימייק לסדרה האהובה של יס

אמזון פריים תעלה רימייק לסדרה "ג'וני ואבירי הגליל" של ,yes בכיכובה של רוזי דה פלמה- "המוזה" של פדרו אלמודובר. הדרמה הקומית של yes בכיכובם של עוזי זהבי, ג'וי ריגר, אושרי כהן ויוסף סוויד, נרכשה להפקת גרסה צרפתית, שתעלה בימים הקרובים באמזון פריים ברחבי העולם
מערכת ice | 
עוז זהבי, יוסף סוויד, אושרי כהן, יואב לוי וג'וי ריגר, בסדרה החדשה של yes ג'וני ואבירי הגליל (צילום טל גבעוני, באדיבות yes)
פלטפורמת הסטרימינג אמזון פריים, רכשה מחברת yes הישראלית את הזכויות להפקת רימייק לסדרה "ג'וני ואבירי הגליל", אותו תעלה בימים הקרובים בגרסה צרפתית ברחבי העולם בשם Escort Boys, בכיכובה של המוזה האהובה על הבמאי המהולל פדרו אלמודובר-רוזי דה פלמה.
הרימייק לסדרה הישראלית עוסק גם הוא בקבוצת חברים אשר מחליטים לפתוח משרד ליווי המיועד לנשים בלבד. עסקת הרכישה התבצעה באמצעות באמצעות yes studios, הזרוע הבינלאומית להפצה והפקת תוכן בחו"ל של yes.
הסדרה "ג'וני ואבירי הגליל" מבית yes, שיצרו דני רוזנברג ותום שובל, היא דרמה קומית שבאמצעות זרקור אל חדר המיטות, עוסקת ביחסי הכוחות והמתחים בין המינים, המעמדות והמגזרים בחברה הישראלית.
הסדרה בכיכובם של עוזי זהבי, ג'וי ריגר, מלי לוי, אושרי כהן, יוסף סוויד ויואב לוי מביאה את סיפורם של ארבעה חברי ילדות ממושב בגליל המחליטים מכורח נסיבות שונות לרקום יוזמה מפוקפקת להקמת משרד ליווי לנשים בלבד בצפון הארץ. המשרד הופך להצלחה מפתיעה ברחבי הגליל, בעוד החברים מתמודדים עם זהותם החדשה והמאתגרת כג'יגולאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה