תקשורת ומדיה

ינון מגל נכנס בבן כספית: "מסכן בנצ'וק, נגמר לו הקול"

ינון מגל במתקפה נגד שותפו לשידור ב-103FM, בן כספית: "מסכן בנצ'וק כל היום הוא צועק "ביבי אשם", כבר כמעט נגמר לו הקול. אז מה עושים? כלום ממשיכים לצעוק ביבי אשם. כת"
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
לאחר שניר דבורי פרסם את הידיעה הקשה בשידור בחדשות 12 על נגדת 8200 שהעבירה את המידע על האימונים המסכמים של חמאס לפני הטבח ב-7.10 לראש אמ"ן והוא לכאורה בחר שלא להעביר הלאה.
מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, הגיב לפרסום וכתב: "הנגדת הוותיקה מ-8200 שעשתה עבודת מחקר על תמרוני חמאס והגיעה למסקנה שהולכת לפרוץ מלחמה, העמיקה עד חקירת סורות מסויימות בקוראן אותן היא שמעה במהלך עבודתה, בקרב אנשי חמאס בכירים. היא הגיעה למסקנה שמדובר בפסוקי קוראן שמבשרים על מלחמת קודש, ג׳יהאד, או מלחמת קיום. היא היתה נחושה שזה הולך לקרות בכיפור. ״הם יעשו לנו הפתעת כיפור נוספת, בדיוק בתאריך״, הזהירה. אבל הקונספציה ניצחה אותה. ולפני שהביביסטים שוב יריעו שהנה, ביבי לא אשם, תזכורת: אין קשר בין המחדל המודיעיני-מבצעי של זרועות הבטחון השונות (וכו-לם כבר קיבלו עליו אחריות מלאה), לבין המחדל האסטרטגי של מי שקבע את המדיניות מול חמאס, מי שהורה לשמור על חמאס במקום לחסל אותו, מי שהביא לכאן את הקטארים כדי שימטירו על חמאס 30 מיליון דולר כל חודש ומי שדחה את כל ההצעות לחסל את סינוואר או למוטט את שלטון חמאס בעזה. תודה ושלום".
 
מי שהגיב לדבריו של כספית הוא שותפו לשידור ברדיו 103FM, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שכתב בתגובה כך: "מסכן בנצ'וק כל היום הוא צועק "ביבי אשם", כבר כמעט נגמר לו הקול, וכל רגע מתברר יותר ויותר שלדרג המדיני לא היה שום סיכוי לדעת שאסון כזה עומד לקרות, כי ראשי אמ"ן היו בסרט, והתעלמו מההזהרות מלמטה, ואמרו לדרג המדיני שחמאס בכלל "מורתע"! והמליצו להקל עליו כלכלית ולהכניס עוד פועלים... והתעסקו במחאה, במגדר ובאקלים... ואגב, אפילו במכתבי אמ"ן לנתניהו בתקופת הסרבנות והפגיעה בכשירות הם לא מזהירים ממלחמה, אלא מ"הסלמה" והתמקדו בכלל בחזית הצפונית... עכשיו, אני לא טוען שלנתניהו אין אחריות. ודאי שיש לו. אבל למנוע התקפה של חמאס כשאומרים לך שאין סיכוי שהוא יתקוף, זה קצת קשה... אז מה עושים? כלום ממשיכים לצעוק ביבי אשם. כת".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגל משנה שמו ללשון ברקטום (ל"ת)
    עדי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ביבי אשם בזה שכל מסיתי קפלן והתשקורת עוד לא בכלא (ל"ת)
    דן 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור