טלוויזיה

דני קושמרו מגיע לארץ נהדרת: צפו בחיקוי שיקבל לראשונה

המגיש מגיע לארץ נהדרת, או בשם שקיבלה בעקבות 'מלחת חרבות ברזל', ארץ נלחמת, בפעם הראשונה, כאשר דווח היישר מעזה, בחיקוי ראשון של ערן זרחוביץ' למגיש שעד כה דמותו לא נראתה במסגרת תכנית הסאטירה של קשת 12
מערכת ice |  2
דני קושמרו מהדורת החדשות 12 (צילום N12)
אין ספק שבמלחמה הנוכחית הפרצוף שלא הכרנו של דני קושמרו נחשף, עם שורה של אמירות משעשעות נגד החמאס, אבל גם עם המון רגש שהביא לשידורים ולאולפן הפתוח, כעת מסתבר שלדני קושמרו יש סיבה גם קצת לחייך עם המחווה הכי גדולה שקיבל עד כה במלחמה.
הערב (שלישי) בארץ נהדרת, או בשם שקיבלה בעקבות 'מלחת חרבות ברזל', ארץ נלחמת, בפעם הראשונה דני קושמרו מדווח היישר מעזה, בחיקוי ראשון של ערן זרחוביץ' למגיש שעד כה דמותו לא נראתה במסגרת תכנית הסאטירה של קשת 12.
 
רק ביום ראשון, קושמרו היה חתום על עוד רגע גדול כשפתח את דבריו במהדורה ואמר: "אגב לי לקחתי לי שלל קטן, יש לי מתנה כן? תודה חמאס". המגיש נכנס בשבוע שעבר לתוך הרצועה עם שורה של עיתונאים נוספים כדי לראות מקרוב את פעולות צה"ל בתוך השטח וכעת הוא מציג נשק של חמאס בידיו.
הוא אגב העלה תיעוד מתוך בית ספר שבו כמובן הציג חלק משיטות החינוך השטניות ברצועה, עם חומר המוקדש להסתה וקריאה לרצח של יהודים, עם ספרי לימודים המותאמים לאג'נדה והפרופרגנדה של חמאס.
ביום שלישי האחרון, מגיש חדשות 12, דני קושמרו, קטע מכתבתו שתעלה הערב ב'אולפן שישי' בו הוא נמצא בבית ספר ברצועת עזה וחשף כי במרחק לא רב מהכיתה, נמצא חדר בו מאוחסן אמל"ח רב ללימוד התלמידים.
מגיש החדשות פרסם קטע מתוך כתבתו שתעלה הערב ב'אולפן שישי' בו הוא מראה כי מחוץ לכיתת לימוד בבית ספר, נמצא חדר שאר בו מאוחסנים כלי נשק רבים ביניהם פצמ"רים לצורכי לימוד התלמידים. "אנחנו בבית ספר, כיתת לימוד, לא יודע פוסטרים על גוף האדם, מעבדות, לוח, מיקרוסקופ שם. לא צריך לעשות הרבה, כל מה שצריך לעשות זה לצאת מהכיתה, לצעוד מטר אחד ובחדר הסמוך מחסן תחמושת עם פצמ"רים שם. בחדר ליד יש מחרטה לייצור רקטות ותמיד אפשר בשיעור החופשי להתאמן עם איזה קלאץ' מפלסטיק, זה חומר לימודי".
כאמור, איתור נשק רב של החמאס בתשתיות אזרחיות אינו נדיר בימים אלו. כבר אתמול (חמישי) חשף דובר צה"ל כי לוחמים איתרו מקום לייצור ואחסון אמל"ח וכלי טייס מאוישים בתוך דירות מגורים ובסמוך לבתי ספר בצפון רצועת עזה. מלבד כל אלו, דובר צה"ל דיווח כי איתר במתחם של תנועת נוער יותר מ-50 רקטות אשר מוכנות לשיגור לכיוון ישראל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הופיע כבר ב2021
    .. 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/ZarachovitzEran/videos/875574336489740/?mibextid=3JLxgoXK8XkhKqoE
    סגור
  • 1.
    מכיניים את השטח
    בושה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בונים מחליף ללפיד עוד פלקט של וורטהיימר
    סגור