דיגיטל וטק

הנשק שיכריע את המלחמה? המיזם החדש של חברת הוידאו נחשף

מיזם חדש של חברת טכנולוגית הוידאו קלטורה וחברת בלוסקאיי יאפשר לתקשורת הבינלאומית גישה חופשית לכל החומרים שמתעדים את טבח ה 7/10 ומלחמת חרבות ברזל
מערכת ice |  3
קלטורה (צילום מורן דנקנר)
מטרת המיזם: לא לאפשר לחמאס לקבוע את הנרטיב. כל החומרים יהיו זמינים במקום אחד, באופן רשמי, כדי לספר את הסיפור האמיתי ולא לאפשר לאיש לשכוח מה באמת קרה שם.
חברת טכנולוגית הוידאו קלטורה )Kaltura )וחברת בלוסקאיי )Blueskai )המספקת פתרונות בינה מלאכותית יוצרת, השיקו היום 18.10.2023 את מיזם הזיכרון הלאומי "בעיניים שלנו". "בעיניים שלנו", יאפשר לגופים רישמיים לספק, לגופי התקשורת מהעולם, גישה חופשית למאגר לאומי מאומת של סרטונים ותמונות מהטבח האיום. טבח שביצע גוף הטרור הרצחני של החמאס ב7- באוקטובר 2023 , באזרחי מדינת ישראל וחייליה. מטרת הארכיון הלאומי של "בעיניים שלנו" לאפשר, לגופי התקשורת בעולם, גישה נוחה לשימוש בראיות שנאספו ואומתו על פי כללי העיתונאות המקובלים. זאת בניגוד לאלפי מיזמים פרטיים וחשובים, בהם גם נאספו תמונות וסרטונים לא מאומתים.
סרטונים המופצים לעולם ברשתות החברתיות, שהעיתונות העולמית לא יכולה לעשות בהם שימוש. בארכיון הלאומי של "בעיניים שלנו", נאספו עד כה מאות סרטונים ותמונות. סרטונים המתעדים את פשעי הזוועה: רצח ושריפת ילדים, נשים וגברים. מקרי אונס וביזה. פשעים בלתי נתפסים, שבוצעו על ידי החמאס ותושבי עזה בשטח מדינת ישראל . המערכת של "בעיניים שלנו" נבנתה על בסיס פלטפורמת הוידאו המקצועית של חברת "קלטורה", ושולבו בה יכולות בינה מלאכותית יוצרת ואנליזות מתקדמות, המאפשרות למשתמשים לבצע חיפוש מהיר וחכם בחומר שבמאגר.
"מיליוני אנשים בעולם עדיין לא מאמינים למה שקרה לעם ישראל ב7- באוקטובר." מסביר ד"ר טל שטיינהרץ, הטכנולוג הראשי וממייסדי חברת בלוסקאיי. "לאחר שהבנו, שגם מצד התקשורת העולמית קיימים ספקות לגבי אותנטיות התמונות של רצח ילדות וילדים בדם קר, אונס נשים, ושחיטה של מאות נערות ונערים במסיבת הטבע למען השלום, ושאנו מפסידים בענק את דעת הקהל העולמית, החלטנו להקים במהירות את מאגר התיעוד הלאומי "בעיניים שלנו", כדי לעצור את הנרטיב השקרי, ולאפשר לעולם לקבל גישה נוחה לראיות של מה באמת קרה." הוסיף ד"ר שטיינהרץ.

זהר בבין, סמנכ"ל טכנולוגיות בקלטורה, ציין: "פלטפורמת "בעיניים שלנו" הוקמה תוך 56 שעות הגרסה הראשונה עלתה לאוויר אתמול בצהריים. הפלטפורמה מאפשרת לעלות בקלות תוכן ולתייגו. כחלק מהדרישה המוטמעת במערכת לאימות האותנטיות של החומרים, אנו שמים דגש שהתוכן יועלה רק על ידי אנשים שצילמו את החומרים בשטח בעצמם, או בחומר שהתקבל ממצלמות באחריותם. " החברות קוראות לכל מי שיש בידיו סרטונים ותמונות נוספים לעלות אותם למאגר "בעיניים שלנו" ולעזור לעם ישראל להפוך את הנרטיב העולמי של ההכחשה, כך שהזוועה לא תשכח לעולם. עזרו לנו לעזור לישראל לספר את הסיפור האמיתי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד אבל איזה שם נורא למיזם
    עפר 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיניים שלנו נשמע כאילו זה תלוי מאיזה צד מסתכלים. אלו עובדות לא דעות.
    סגור
  • 2.
    שאפו (ל"ת)
    מיזם ציוני 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ?Where is the link (ל"ת)
    Juan 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור