טלוויזיה

גיא לרר משיג 11.4 מיליון שקל בשבוע: כמה מהכסף נתרם?

שבוע מאז הכריז על פתיחת מבצע ההתרמה הגדול, כבר 11.455 מיליון שקל נתרמו על ידי כ-19 אלף איש וכעת ההתרמה מתקדמת לשלב הבא במטרה לאסוף באופן מרוכז את התרומה. לעת עתה, עברו לידי מושאי התרומה 3.6 מיליון שקל והשאר יעברו בהמשך
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, הוציא לפני כמעט בדיוק שבוע לדרך מהלך מרגש להתרמת כסף עבור תושבי עוטפי עזה, בשם 'עוטפים - הגיוס הגדול', שמטרתו להשיג כספים לשיקום שורדי הטבח המזוויע ביום הראשון של מלחמת 'חרבות ברזל'.
אחרי ש-20 אלף ישראלים תרמו בזמן הקורונה כ-20 מיליון שקל, הבוקר (חמישי) בסך הכל שבוע מאז הכריז על פתיחת מבצע ההתרמה הגדול, כבר 11.455 מיליון שקל נתרמו על ידי כ-19 אלף איש וכעת ההתרמה מתקדמת לשלב הבא במטרה לאסוף באופן מרוכז את התרומה. לעת עתה, עברו לידי מושאי התרומה 3.6 מיליון שקל והשאר יעברו בהמשך.

לרר כתב בטוויטר שלו: "אני מבקש אישית וזה לא קורה הרבה: אנא שתפו. אנא תירמו (לינק בתגובה הראשונה). אנחנו מרימים פרויקט גיוס גדול מאוד. בימים האחרונים גייסנו גורמים שהבטיחו להכפיל כל תרומה, לפחות במיליונים הראשונים. אנחנו רוצים לעשות את זה מסודר ומתוכלל. אנחנו נעבוד בשיטת הכרטיסים הנטענים".
כמו כן הוסיף: "נשגר ישירות לכל מי שזקוק סכומי כסף לכרטיסים והם יוכלו לרכוש מה שהם צריכים בדיוק. עסקים יוכלו להצטרף. בשלב ראשון, תושבי העוטף שנפגעו ופונו, כולל שדרות אופקים ונתיבות. המעגל יורחב. הרצון שלנו זה להגיע גם למימון טיפול פסיכולוגי וכל צורך אחר שיתעורר. מרגש לראות ישראלים שאורזים חבילות אבל ברמת לדאוג באופן שיטתי לצרכים בסיסיים - צריך הרבה יותר".
לסיום כתב: "למי ששכח, עשינו את זה בקורונה עם עשרים מיליון שקל שהגיעו בול ליעדם, ואני אומר את זה לא כדי לטפוח לעצמנו על השכם אלא מתוך תקווה ותפילה שמשהו מזה יקרה גם הפעם. לכל שאלה אני כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה