תקשורת ומדיה

דרמה בחדשות 12: הפאנליסט איבד הכרה בשידור חי באולפן

במהלך ראיון אותו ניהלה רהב מאיר עם אורית שפיץ, דוברת הישוב מורשת, לפתע נשמע רעש גדול באולפן, כאשר הבהלה על פניה של סיון רהב מאיר הייתה ניכרת - מה שהתברר במהרה שקרה הוא שאחד הפאנליסטים באותו משדר, העיתונאי הוותיק אמיר בר שלום, איבד את ההכרה בשידור חי ונפל, כאשר בהמשך צוות מד"א גם הגיע לאולפן בכדי לבדוק את מצבו
תום נחום |  1
סיון רהב מאיר
מלחמת חרבות ברזל נכנסת ליומה החמישי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,200 ישראלים, בעוד על פי הערכות לפחות 130 ישראלים נחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (רביעי) כנעדרים, כאשר האולפנים השונים בערוצי הטלוויזיה המרכזיים של ישראל ממשיכים לעבוד מסביב לשעון, כולל בשעות הקטנות ביותר של הלילה, כאשר באולפן חדשות 12 נרשמה הלילה (בין שלישי לרביעי) דרמת ענק.
במהלך השידור אותו הובילה מגישת חדשות 12 סיון רהב מאיר בסביבות השעה 3:00 בלילה נרשמה דרמה ענקית באולפן, כאשר במהלך ראיון אותו ניהלה רהב מאיר עם אורית שפיץ, דוברת הישוב מורשת, לפתע נשמע רעש גדול באולפן, כאשר הבהלה על פניה של סיון רהב מאיר הייתה ניכרת. 

מה שהתברר במהרה שקרה הוא שאחד הפאנליסטים באותו משדר, העיתונאי הוותיק אמיר בר שלום, איבד את ההכרה בשידור חי ונפל, כאשר בהמשך צוות מד"א גם הגיע לאולפן בכדי לבדוק את מצבו של בר שלום, שלדבריה של רהב מאיר התאושש במהרה והתעשת. איחולי בריאות איתנה גם מאיתנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראיתי את זה בשידור חי. זה היה בשתיים בלילה.
    יפעת 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סיוון רהב מאיר פתאום קפצה מהכיסא. אמיר בר שלום ישב לידה ופתאום התעלף. לא הראו אותו באותה דקה. מיד אחר כך סיוון המשיכה לשדר והראו רק אותה ולא את הפאנל והיא אמרה, שאמיר מרגיש יותר טוב.
    סגור