טלוויזיה

דיוויד וויקטוריה בקהאם חושפים: הרומן שכמעט והביא לסיום הנישואים

במסגרת הסדרה הדוקמטרית החדשה על אגדת הכדורגל, הוא ואשתו ויקטוריה בקהאם מדברים לראשונה בפתיחות על הפרשה שכמעט והביאה לסיום היחסים בניהם 
מערכת ice | 
דיוויד וויקטוריה בקהאם (צילום מתוך האינסטגרם)
סדרת הדוקו החדשה על חייו של אגדת הכדורגל האנגלית, דיוויד בקהאם, שוחררה הבוקר (רביעי) בנטפליקס. הסדרה, סוקרת את חייו של בקהאם ומלבד העיסוק בקריירת הכדורגל המפוארת שלו לראשונה, בקהאם מדבר בפתיחות גם על חיי הנישואים שלו עם בת זוגתו ב-24 השנים האחרונות, ויקטוריה בקהאם. 
במהלך הסדרה הזוג מספר לראשונה על אחד הרגעים הדרמטיים ביותר בזוגיות שלהם ומתייחס לשמועות על הבגידה מצדו של בקהאם, עם העוזרת האישית שלו בזמנו, רבקה לוס, אירוע שטלטל את עולם הכדורגל ומדורי הרכילות בתחילת שנות ה-2000.
בסדרה, ויקטוריה מדברת בגלוי על התקופה הקשה, נשברת מול המצלמות ואף מכנה את התקופה הזו כקשה ביותר בחייה. בקהאם, מצדו, סיפר גם הוא על המשבר הזוגי שחוו במהלך שנת 2003, אבל התעקש לומר שהוא וויקטוריה ידעו שהם "צריכים להילחם למען המשפחה שלהם".
המשבר החמור ביחסים של בני הזוג הוביל את ויקטוריה לעבור למדריד עם ילדיה על התקופה במדריד היא מספרת: "לא הייתי מרוצה מהמעבר לספרד, הייתי עצבנית על דיוויד. אם להיות כנה, זו הייתה התקופה הכי אומללה בחיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה