טלוויזיה

נועה קירל מציגה: שיתוף פעולה נוסף עם רשת 13

נועה קירל צפויה למלא בקרוב את פארק הירקון, פעמיים. כעת מתגלה כי צוותה של קירל נמצא במשא ומתן קדחתני לשידור ההופעה ברשת 13. קירל צפויה להכניס לכיסה מאות אלפי שקלים על זכויות השידור
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
נועה קירל צפויה להציג ממש בקרוב שני מופעי ענק בפארק הירקון, הכרטיסים לשני המופעים הללו נחטפו בדקות ואנשים רבים התלוננו על כך שלא הספיקו בכלל להיכנס לאתר קניית הכרטיסים, כעת מפרסמים במאקו כי בהפקה מצאו פתרון.
על פי הפרסום, אחד מהמופעים צפוי להיות משודר בצורה בלעדית ברשת 13. על זכויות השידור למופע קירל צפויה לשלשל לכיסה מאות אלפי שקלים.
זוהי לא העסקה הראשונה בין נועה קירל לערוץ 13, קירל תנחה את התכנית סטאר אקדמי, פורמט הריאליטי המוזיקלי המצליח בעולם, שישודר בהמשך השנה ברשת 13. מדובר בהישג מרשים לשני הצדדים.
 
ברשת 13 נאבקים בחודשים האחרונים על נתוני הרייטינג, וליהוק של הכוכבת הבלתי מעורערת של התקופה לחלוטין יכול להיות קלף מנצח עבורם. קילר לעומת זאת בתפקיד ההנחיה הראשון שלה מסמנת עוד "וי" בקריירה המפוארת.
בנוסף, קירל ביצעה אתמול (ראשון) בגמר האח הגדול ביצוע לשני השירים המצליחים שלה "פנתרה" ו-Unicorn שייצג אותנו באירוויזיון האחרון. קירל החלה את הביצוע בחדר השינה של החדרים וסיימה אותו בחוץ על הבמה המרכזית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרוב יח"צ אי אפשר לשמוע "נועה קירל"
    שי 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נועה קירל זה גימיק אחד גדול ומשעמם עם יחצנות בלתי נגמרת, בכל חור דוחפים אותה עד שבא כבר להקיא מכל הזמן לשמוע אותה, איפפפ!!!!
    סגור