טלוויזיה

אופירה אסייג מרוסקת: מפרסמת טלפון כדי לקבל עזרה בצעד נואש

המגישה מנסה לעזור בחיפושים: "הנער הזה, אורי לוי, חוזר בתשובה מאזור המרכז, נעדר מיום ראשון האחרון מביתו. ככל הנראה נראה לאחרונה באזור שדרות. כל מי ראה אותו או יודע משהו שיתקשר בדחיפות למספר הבא: 0505795895 האמא שבורה ונואשת. אנא עזרו לה"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג ממשיכה לעשות טוב ברשתות החברתיות ולא רק לעדכן בחדשות היום בחשבון הת'רדס שלה. היום (ראשון) המגישה של קשת 12 ורדיו 102FM נרתמה למטרה חשובה מאוד, השבת בן נעדר הביתה.
אסייג העלתה לת'רדס שלה בקשה: "אנשים יקרים! הנער הזה, אורי לוי, חוזר בתשובה מאזור המרכז, נעדר מיום ראשון האחרון מביתו. ככל הנראה נראה לאחרונה באזור שדרות. כל מי ראה אותו או יודע משהו שיתקשר בדחיפות למספר הבא: 0505795895 האמא שבורה ונואשת. אנא עזרו לה".

רק לאחרונה העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מתייחסת לאלימות הגואה בתי הספר בישראל עם סיפור מקומם במיוחד של אלימות קשה בבית ספר חטיבת אלון קמפוס שרת חולון, במסגרתו נער הכה נער אחר ושבר לו את המשקפיים.
לסטורי שהעלתה אסייג לחשבון האינסטגרם שלה היא צירפה תמונה של אותו נער עם פציעה קשה בפניו אחרי שהוכה על ידי נער אחר שגרם לו לחבלה בעין אחרי שנתן לו מכה בפניו ושבר לו את המשקפיים, כשהיא הוסיפה תמרור עצור לצד התמונה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עצוב הסיפור.אך מניין לכם שמרוסקרת? שאלתם (ל"ת)
    C 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אסייג וברקו המנובלים שונאי יהודיים דתיים
    ברקו ואסייג 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לעזור לשני המנובלים הללו גם אם הם יהיו על סלדווי
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנסה להיות זבלה אנושית עובדת על שינוי תדמית
    סגור