טלוויזיה

משחקי השף עוברת שינוי קיצוני: כך הפורמט יוחלף בעונה הקרובה

בעונה הקרובה, ייפרדו בהפקה מרעיון השיפוט בזוגות והפורמט ישוב להיות כפי שהיה בתחילה עם שלוש נבחרות רגילות. יחד עם זאת, כל אחד מהשופטים יישאר במקומו ולא יהיו פרידות. אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית, תמר כהן צדק, רז רהב ותומר אגאי ימשיכו בעמדות שלהם, רק שהפעם בכל אודישן יהיו ארבעה שפים בלבד
מערכת ice | 
משחקי השף (צילום יחצ)
ברשת 13 שוב מרעננים את הפורמט של 'משחקי השף', אחת מתכניות הריאליטי האהובות של הערוץ. בעונה הקרובה, ייפרדו בהפקה מרעיון השיפוט בזוגות והפורמט ישוב להיות כפי שהיה בתחילה עם שלוש נבחרות רגילות.
יחד עם זאת, כל אחד מהשופטים יישאר במקומו ולא יהיו פרידות. אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית, תמר כהן צדק, רז רהב ותומר אגאי ימשיכו בעמדות שלהם, רק שהפעם בכל אודישן יהיו ארבעה שפים בסך הכל מתוך השישה.

כזכור, תום לוי היה הזוכה בגמר העונה השישית של תכנית הראליטי בישול "משחקי השף". עוד באודישן קיבל תום חמישה סכינים, ולאורך העונה זכה במנה המצטיינת שלוש פעמים, ופעם נוספת בחצי הגמר. בסיומו של הגמר פנה אסף גרניט למתמודדי העונה ואמר להם שמבחינה קולינרית, זו הייתה העונה הכי מוצלחת ביותר ב"משחקי השף" עד כה, עם הרמה הגבוהה ביותר מאז עליית התוכנית ב-2014.
לאחר ההכרזה על זכייתו, המחמאות מצד השפים השופטים זרמו כמים. יוסי שטרית כינה את אחת המנות שלו אלוהית, מושיק רוט טען כי אחת המנות שלו שווה כוכבים, שהוא עילוי קולינרי ושצפוי לו עתיד מזהיר בעולם השפים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה