טלוויזיה

מגיש חדשות 12 התנצל בפני המרואיין: צפו בפדיחה בשידור החי

מגיש חדשות 12 שמר על פאסון כאשר התגלה כי שוטר שעלה להתראיין היה קשור באירוע אחר ממה שתוכנן לדבר עליו בשידור. "טעויות קורות"
מערכת ice | 
עופר חדד (צילום קשת 12)
מגיש התכנית "שלוש" בחדשות 12, עופר חדד, העלה היום לריאיון שוטר שהיה מעורב באירוע תחבורתי, אולם לא היה מדובר בשוטר מהאירוע הנכון. חדד החל לדבר ולשאול אודות רוכב האופנוע שהתפרע על הכביש תוך סימון תנועה מגונה לניידת משטרה, ואילו השוטר שהועלה לשידור היה חלק ממעצר של גנב רכב. 
"זה לא האירוע שלי עופר אני מצטער", ענה השוטר ספיר קליין לשאלת המגיש על המעצר המאוחר של רוכב האופנוע. "אוקיי", התעשת חדד, "אז הייתה לנו טעות...טעויות קורות. אנחנו נודה לך ספיר ונתנצל על השגיאה הזו. מתנצלים גם בפניכם הצופים על השגיאה הזו".
 קרדיט: חדשות 12
 
באירוע האופנוען, אכן כפי שאמר חדד, הרוכב המתפרע נעצר הבוקר על ידי בלשי ימ"ר אגף התנועה. אולם המעצר נעשה יומיים לאחר שהתיעוד של הרוכב התפשט ברחבי הרשתות החברתיות.
 
בלשי ימ"ר מרכז איתרו את הרוכב, בן 20 מאזור ואדי ערה, בעזרת תיעודים מחשבון הטיקטוק שלו, הכוללים תיעודים נוספים של נהיגה פרועה. המשטרה קיבלה צו תפיסה למכשיר הטלפון של הצעיר, כמו גם למחשב האישי שלו. התעיר נעצר והאופנוע והרכב שברשותו הוחרמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה