טלוויזיה

מגישת חדשות 12 עוזבת את ישראל: "קשה לעזוב כשזה המצב"

אפרת לכטר תעבור להתגורר בארה"ב במסגרת תכנית יוקרתית: "אני עושה את זה כדי לחזור הרבה יותר טובה ומקצועית, עם רשת קשרים בינלאומית והשכלה מעולה ופרספקטיבה רחבה, ויכולת להבין טוב יותר איך אפשר באמצעות הכלים שארכוש להשפיע ולשנות ולשפר. חיבוק, ולהתראות"
מערכת ice |  11
חדשות 12 במסכות (צילום מסך)
כתבת החוץ של חדשות 12, אפרת לכטר, הודיעה הבוקר (שני) בחשבון הפייסבוק האישי שלה, כי היא ארזה את חפציה לקראת מעבר לארצות הברית שם תתגורר בקרוב ותמשיך את עיסוקיה, כאשר היא תכלל בתכנית יוקרתית שתאפשר לה זאת.
בפוסט ששיתפה היא כתבה: "חלום שחלמתי מזמן הופך למציאות עכשיו. וכך יצא שאני קופצת על מטוסים היישר לתוך קונפליקטים, עולה בעוד שבוע על מטוס הרחק מאחד, ובכאב לב כי הפעם הקונפליקט הוא במדינה שלי".

עוד הוסיפה: "בשנה הקרובה אנחנו נגור באן ארבור, מישיגן. נבחרתי להיות אחת מ-19 עיתונאים בתוכנית knight-wallace fellowship של אוניברסיטת מישיגן. מה שזה אומר בגדול זה שקיבלתי מלגה מאד נדיבה כדי שאוכל להתרכז רק בללמוד כל מה שאני רוצה וצריכה בשביל להיות עיתונאית טובה יותר, באחת מהאוניברסיטאות המובילות בעולם, בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. גם עומר יוכל ללמוד כל מה שהוא רוצה בחינם בפקולטה הכי טובה בארה״ב להנדסה, והילדים ייכנסו לגנים של חינוך אמריקני פרטי ואיכותי".
כמו כן היא סיפרה: "את המועמדות לתוכנית הגשתי הרבה לפני שמישהו אמר פה את המילים ״מהפכה משפטית״. הייתי תחת הרושם העז של הנסיעה שלי לרוסיה, וכתבתי באפליקיישן שאני רוצה לחקור איך עיתונאים יכולים לבצע את שליחותם בסביבה פוליטית לא יציבה ומשברים. כאמור חשבתי על רוסיה, וגם על  מקומות אחרים שהייתי בהם ועבדתי עם עיתונאים שהיו צריכים לקבל החלטות לא פשוטות כשחופש הביטוי שלהם הולך ומצטמצם והם מבינים שהיכולת שלהם לקדם ערכים עיתונאיים ליברלים ודמוקרטיים נחלשת ואפילו נעלמת",.
לכטר המשיכה: "מצמרר לחשוב כמה רלוונטית השאלה הזאת נהייתה עבורי, עבורנו. מגיל 23 כשהתחלתי לעבוד כעיתונאית בעובדה ועד היום 13 שנה אחר כך, לא עצרתי לרגע (חופשת לידה זו לא חופשה). הקריירה שלי היא השליחות של חיי, וככזאת היא מאד מספקת ומרתקת, אבל גם סופר אינטנסיבית. המחשבה שזכיתי בהזדמנות לעצור לשנה להתבוננות וצמיחה ולמידה, היא כמו לזכות מבחינתי בפיס. ולא פחות חשוב, כמו שאנחנו אומרים כל הזמן לילדים- השנה עומר ואני נהיה הרבה יותר בבית, איתם. זכינו בהפוגה מהחיים בסיר לחץ ואי וודאות והקפצות ונסיעות ארוכות ליעדים לא פשוטים. עוד הרפתקה, אבל הפעם כשהם איתי. וזאת המתנה הכי גדולה".
לסיום הודתה: "אני אתגעגע, אני כבר מתגעגעת, ונורא קשה לי לעזוב כשזה המצב פה, זה מנוגד לכל האינסטינקטים שלי. אבל אני עושה את זה כדי לחזור הרבה יותר טובה ומקצועית, עם רשת קשרים בינלאומית והשכלה מעולה ופרספקטיבה רחבה, ויכולת להבין טוב יותר איך אפשר באמצעות הכלים שארכוש להשפיע ולשנות ולשפר. חיבוק, ולהתראות".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    טוב שאת עוזבת פחות עקומה בעם. תקחי (ל"ת)
    איתך עוד כמה כמוך. 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    איש לדרכו
    אסף 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשבת מזמן על עזיבה. לכי. אנחנו נסתדר בלעדייך הרבה יותר טוב. אנשים כמוך זיהמו את החברה. וכאשר הצלחתם להרוס, אתם עוזבים. אנא, קחי אתך את כללללללל ה"עיתונאים"הנחשבים בעיניהם ולכו. אל תתמהמהו. כל דקה שלכם על המרקע, זו תוספת של כאוס וחלאתיות. בעזיבתכם, תטוהר הארץ, והחיים יהיו טובים יותר. אשמח מאד אמם יחד אתך, יהגרו עוד אלפים מכל הארגונים האנרכיסים המטנפים את המדינה. בבקשה, אל תחזרי לישראל, תשאירי את זאת לילדיך בעוד דור או שניים, כאשר יברחו מסיר הבשר ולשקם את עצמם. היי בורכה וברוחה.
    סגור
  • 8.
    חבל
    יוסף 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חבל מאוד .חבל שרק היא עוזבת מקווה שתשמש השראה לשאר החברים שלה בערוץ .
    סגור
  • 7.
    כך מתמודד פליט של האין ימי.ן
    חיומי 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סיפוריי פוגי...מי שמרים ידיים בכניעה אומללה ופטתית,במקום להילחם על דעתו,הוא נפל נמושות,שפן עלוב נפש,וכל ביטוי דומה,יתאים לו ככפפה,איזו המצאה אווילית,מכוסה בשקר לבן. לכי ואל תשובי,כי מאסת בבניי עמך היהודים.
    סגור
  • 6.
    לכטר
    שר 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 9
    בהצלחה את עיתונאית מעולה
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    אפרת לכטר
    רחל 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 9
    אחת העיתונאיות המעולות שלנו עלי והצליחי וחזרי אלינו
    סגור
  • 4.
    לכתך לשלום
    קוקו הספר 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    11 7
    ערוץ התבהלה יתקיים בלעדיך.
    סגור
  • 3.
    איזה טקסט מכונן של מי שלא מבינה מה זו מדינת ישראל
    עצוב 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    5 8
    הכתבים האלה שלא מבינים למה הגענו הנה, מה חשיבות מדחנה ליהודים, מה היתה השואה ומה משמעות עצמאותנו. שבאמת תלך ללמוד וגם קצת הסטוריה כדאי
    סגור
  • 2.
    אני רק שאלה
    שושן 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 5
    לא מצאתם תמונה מקרוב שלפחות נדע מי זאת ?
    סגור
  • 1.
    מגישת חדשות 12 עוזבת את ישראל: "קשה לעזוב כשזה המצב"
    רוני 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    9 11
    בעזרת השם שלא תחזרי משם .נוולות סרוחות חלאות מזופתות
    סגור
  • קשה...
    אורח נטה ללון 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    8 5
    "קשה לעזוב" ...... עוד אחת מהפלצניות בערוץ התעמולה .
    סגור