טלוויזיה

צביקה פיק חוזר אל המסך: yes לא שוכחת את המאסטרו

במלאת שנה למותו, הסרט התיעודי המדובר אודות צביקה פיק, "ימי הפיק", ישודר  בשני חלקים, בימים ראשון-שני, 13-14.8, בשעה 21:00 ב-yes דוקו
מערכת ice | 
צביקה פיק (צילום משה שי פלאש 90)
yes דוקו תשדר את הסרט התיעודי המדובר אודות צביקה פיק, במלאת שנה למותו בשם "ימי הפיק": סיפור חייו הדרמטי של צביקה פיק, כוכב הפופ הראשון של ישראל והאיש שיצר גרסה מקומית ומוחשית במיוחד של המושג "נסיך הגאות והשפל".
ילדותו בפולין, תחושת הזרות הנצחית בישראל, הפריצה הפנומנלית ב"שיער", ההפיכה לכוכב שכמוהו עוד לא היה כאן והנפילה הכואבת של שנות השמונים. ימי השפל במועדונים, בין החשפנית לקוסם, הגירושים מזו שכתבה את להיטיו, הקאמבק המדהים של "דיווה", הפיכתו לכוכב ריאליטי ו"מאסטרו";

הסרט מתאר את האירוע המוחי הקשה, השיקום והמוות המפתיע. אלה רק כמה מתחנות המפתח במסע שאותו מתאר פיק עצמו, בראיון האחרון איתו, לצד האנשים שלוו אותו לאורך חייו. מסע שמנסה לפצח את אישיותו של אחד האנשים הכי מפורסמים, וגם הכי מסתוריים, בתרבות הישראלית.
שידור הסרט בשני חלקים, בימים ראשון-שני, 13-14.8, בשעה 21:00 ב-yes דוקו (והחל מה-10.8 ב-yesVOD) במאי: שי להב | במאי שותף ועורך: רון עומר | מפיקים: ארז בן הרוש, בני מנשה | הסרט הופק עבור yes דוקו (ישראל, 2023)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה