טלוויזיה

פאולה רוזנברג עצבנית: "לא מספיק מתענייינים ולא יודעים"

המגישה הקדישה פוסט בפייסבוק לאנשים שאומרים שהם "לא בעד הרפורמה והמהלכים של הממשלה, אבל שהם לא יוצאים למחות כי ״סמוטריץ ולוין ובן-גביר ורוטמן והחרדים סתם מאיימים ולא ישתנה פה כלום״ ואנחנו סתם היסטריים"
מערכת ice |  1
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)

פאולה רוזנברג, מגישת קשת 12 הקדישה בפייסבוק שלה פוסט שמיועד לדבריה לקבוצה ספציפית לאנשים שאומרים שהם "לא בעד הרפורמה והמהלכים של הממשלה, אבל שהם לא יוצאים למחות כי ״סמוטריץ ולוין ובן-גביר ורוטמן והחרדים סתם מאיימים ולא ישתנה פה כלום״ ואנחנו סתם היסטריים".

רוזנברג הסבירה: "אז תשובתי: 1.כבר כמה חודשים שהדברים מאוד משתנים, הכספים עוברים למי שסוחט את הממשלה על חשבון האזרחים היצרנים. 2. זכויות מיעוטים ונשים מצטמצמות, בביסים קטנים, לא בבת אחת. 3. מעמדה של ישראל בעולם הולך ונחלש. הכסף של המשקיעים כבר ברח ועוד מעט נרגיש את זה כחבטה כלכלית". 
 



עוד היא כתבה: "הכי חשוב: חינוך! מבטלים תכניות חינוך בפריפריה ומזרימים עוד כספים לסקטור החרדי, ברור שמגיע להם תקצוב, אבל חוסר הפרופורציות הוא תוצאה של אינטרסים פוליטיים. הטענות הן לא נגד הציבור החרדי אלא נגד נבחרי הציבור המייצגים אותם, שמנצלים את חולשתו של ראש הממשלה ללא גבול וללא מידות מוסריות- בניגוד לדת היהודית"

לסיום הסבירה: "ועכשיו אם חלילה תבוטל עילת הסבירות יהיה אפילו קל יותר להמשיך להרוס את המדינה בלי מבוגר אחראי. אסור לתת לאף שלטון כוח בלתי מוגבל, בלי קשר לדעה פוליטית, כי זה מה שקורה. בבקשה קראו בעיון את לקט הכותרות הבסיסי הזה, כי הרבה מהשאננים בינינו פשוט לא מספיק מתענייינים ולא יודעים מה קורה פה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רפורמה
    יאצק 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשקוש מוחלט. האופוזיציה כולה בעד הרפורמה ובעד צמצום עילת הסבירות והם בעצמם אמרו את זה, עכשיו הם בפוזיציה אז הם נגד. אם הם היו בממשלה והיו מבצעים את הרפורמה הייתם אומרים זה מחזק את הדמוקרטיה כולכם הייתם בעד. כמה צביעות.
    סגור