טלוויזיה

אלה לי להב ברגע מרגש: "לא מצליחה להאמין"

אחרי כותרות רבות ולא מחמיאות שעסקו בקשרים הזוגיים של הזמרת הצעירה, לאחרונה חשפה את בן זוגה הנוכחי שמככב איתה לא פחות ברוקדים עם כוכבים, וכך חגגה איתו שנה
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב)
אלה לי להב מככבת בימים אלה ברוקדים עם כוכבים וצפויה להתחיל עם הנבחרת המאוחדת את שלב השידורים החיים ביום שלישי הקרוב. מדובר בתקופת זוהר של הזמרת אחרי שבשנתיים האחרונות שמה הוזכר לא פעם בכותרות שונות סביב מצבה הזוגי וקשרים שהיתה בהם. בשנה אחרונה אלה לי נמצאת בזוגיות חדשה, והערב בחרה לחגוג אותה בפוסט מרגש לבן זוגה פיליפ שבעצמו כבר תפס עמדה קבועה בתוכנית הפריים טיים.
להב כתבה, "שנה של צחוקים, שנה של חוויות, שנה של למידות, שנה של רגשות, שנה של נסיונות, שנה של הבנות, שנה של כנות, שנה של עבודה משותפת, שנה של אהבה עצומה כלכך מהר עברה לה שנה, כאילו הכרנו אתמול. הזמן איתך עובר כלכך מהר שאני לא מצליחה להאמין שבאמת עברה שנה. אני אוהבת אותך פיליפ ומאחלת לנו שנים ארוכות ביחד של אהבה וצחוקים".
לפני כחודש חשפה להב סיפור אישי כואב במסגרת התוכנית כשרקדה בהשראה לאירוע אלימות מיניית שחוותה על בשרה. לאחר הביצוע שיתפה בתחושות וכתבה, "התוכנית הערב ריגשה אותי במיוחד כי הצלחתי להעביר את כל מה שאני מרגישה דרך הריקוד וזה יצא בשבילי הכי אמיתי מדויק ונכון שיש. אני מודה על ההזדמנות לפתוח פצע כזה בראש מורם ישר למצלמה, מבלי להתבייש או לפחד.
 

"אני רוצה להגיד תודה למתנאל שהיה פרמטר מדהים ועזר לי לספר את הסיפור שלי בהכלה ורגישות מדהימה ולמיכל שעשתה את הכוריאוגרפיה המדהימה הזאת והמרגשת הזאת ותודה לכם על כל התגובות החמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה