טלוויזיה

גיא זוארץ עוקץ את אשתו: "יש אחת שמרגשת אותי"

בסטורי שהעלתה יעל בר זוהר נראה גיא זוארץ יושב על כיסא והיא שואלת אותו: "מה אתה קורא מאמי?". הוא השיב לה על כך: "על איזו אחת". בר זוהר השיבה בפליאה: "איזו אחת?", וזוארץ השיב: "היא נורא מרגשת אותי, היא נורא יפה, יש לה גם עומק אמיתי ורואים את הטוב שלה גם מבחוץ וגם מבפנים, אני אשמח לפגוש אותה"
מערכת ice |  2
יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
אחרי שהתפרסם ריאיון ב-7 ימים של ידיעות האחרונות, בו יעל בר זוהר סיפרה לרז שכניק על ההתאהבות בגיא זוארץ, עוד בימי מרי לוי העליזים, על הבריחה מבית החולים אחרי לידת בנה, על הטיפול באביה חולה הסרטן והקושי לדבר על המוות, בעלה של אשת התקשורת, גיא זוארץ, הראה לה מה הוא באמת חושב.
בסטורי שהעלתה יעל בר זוהר, נראה בעלה יושב על כיסא והיא שואלת אותו: "מה אתה קורא מאמי?", הוא השיב לה על כך: "על איזו אחת", בר זוהר השיבה בפליאה: "איזו אחת?", זוארץ השיב: "היא נורא מרגשת אותי, היא נורא יפה, יש לה גם עומק אמיתי ורואים את הטוב שלה גם מבחוץ וגם מבפנים, אני אשמח לפגוש אותה".
בפייסבוק שלו הציג שכניק את התשובות הבולטות של בר זוהר, שטענה: ״אבא שלי במצב רפואי מורכב, חולה מאוד, ואני האפוטרופסית שלו, נלחמנו על החיים שלו אחרי הקורונה שהוא ספג בצורה מאוד קשה, ואנחנו עדיין בהתמודדות כל הזמן. אני מאוד חיה את זה, מאוד צמודה אליו ומרגישה במובן הזה את מעגל החיים. הוא היה שם בשבילי בתחילת הדרך, שמר עליי, והיום זה התור שלי להיות שם בשבילו. יש לי הרבה זמן איתו ואני כל הזמן רוצה לנצל את ההזדמנות להגיד לו תודה שהיה שם בשבילי״.

עצוב. נשמע כמו פרידה. ״תשמע, אני בן אדם שמאוד מפחד מהמוות וקשה לי לדבר על המוות. בכלל, פרידות זה דבר קשה עבורי. נסים, אבא של גיא, נפטר ממש עכשיו בגיל 84. הוא היה בשבילי כמו אבא. היה לנו קשר מדהים מתחילת הדרך. אני חושבת שאם לא הייתי שחקנית, הייתי יכולה להיות עובדת סיעודית. כשנסים היה חולה, מי שניהל את המלחמה הזו הייתי אני. פתחתי את הקבוצה של האחים, כאילו אני הילדה של זיגי, ככה קראנו לו. הוא אהב אותי כמו בת ואני אותו כמו אב. אנחנו תמיד צוחקים שהוא זיהה אותי עוד לפני גיא״.
בין היתר, יעל בר זוהר עברה דרך ארוכה מאז הפכה לכוכבת ענק כבר בגיל צעיר עם התפקיד שלה ברמת אביב ג' בגיל 15 בלבד, ועד לדמות האישה החזקה ב"בעלת החלומות" ב-HOT. כיום היא בעלת משפחה והפכה גם לא מזמן לאחת הפרזנטוריות של אל על ולמגישה בקשת 12.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יעל בר זוהר
    מיכה 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי אשה טובה, לא יודע, לא מכיר אותה, אבל חכמה גדולה היא בטח לא ואותי היא משעממת.
    סגור
  • 1.
    צביעות
    צביעות 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צביעות
    סגור