טלוויזיה

הכרישה מקשת 12 בווידוי חושפני: "הרופא אמר שאהיה בכסא גלגלים"

לקראת פרק גלגל ההצלה, יסמין לוקץ' פתחה את הפצע מהעבר וסיפרה: "לפני שמונה נים בערך אבחנו לי איזו מחלה נוירולוגית, וישבתי אז אצל הרופא והוא אמר לי "20% סיכוי שתוך 10 שנים את בכסא גלגלים", והוא אמר לי תעשי כל מיני פעילויות ספורט שקשורות לשיווי משקל וקוארדינציה"
מערכת ice | 
יסמין לוקץ (צילום קשת 12)
הערב (רביעי) ברוקדים עם כוכבים, קשת 12, כוכבת 'הכרישים' ואשת העסקים, בתה של מרים אדלסון, יסמין לוקץ׳ מספרת על המחלה שאיימה שלא תוכל ללכת ועכשיו היא מתחרה בגלגל ההצלה על החזרה לנבחרת.
לוקץ' פתחה וסיפרה: "לפני שמונה נים בערך אבחנו לי איזו מחלה נוירולוגית, וישבתי אז אצל הרופא והוא אמר לי "20% סיכוי שתוך 10 שנים את בכסא גלגלים", והוא אמר לי תעשי כל מיני פעילויות ספורט שקשורות לשיווי משקל וקוארדינציה".

עוד היא סיפרה: "לפני שנה הייתי אצל הרופא, אמרתי לו: "עשיתי את כל מה שאמרת. אתה עדיין חושב שאנחנו מדברים על 20% כסא גלגלים?", הוא אמר לי: "לא, אבל אני חושב שיש סיכוי שלא תאהבי את איך שאת רוקדת".
 
לסיום הודתה: "ואני חושבת שכשהתחלתי את התכנית, חלק בי רצה להראות לרופא, לעצמי, שאני כן אוהבת את איך שאני רוקדת, ורציתי גם שהשופטים יחשבו שאני רוקדת יפה, שדני יהיה מרוצה מאיך שאני רוקדת. ואני חושבת שחלק גדול מהבאסה על ההדחה, שרציתי להמשיך ולגעת בשמיים ולדעת שאני יכולה לא להיות בכסא, אלא לעוף. אני הולכת לעשות הכל כדי לחזור לתחרות ולהוכיח שאפשר להתמודד ואפשר לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה